Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر خارجه آلمان گفت در میانمار، هم کودتا هم بازگشت دیکتاتوری نظامی، هیچکدام پذیرفتنی نیست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از آسوشیتدپرس، وزیر خارجه آلمان گفت: در میانمار، هم کودتا هم بازگشت دیکتاتوری نظامی، هیچکدام پذیرفتنی نیست.
هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان با حضور در پارلمان فدرال سراسری آلمان (بوندس تاگ) در خصوص بحران میانمار گفت: سئوالی که در مورد بحران میانمار مطرح است تنها محدود به آلمان نیست بلکه هم اکنون در بسیاری از بخش‌ها و نقاط جهان طرح می‌شود و آن این است که اکنون چه باید بکنیم؟ بر اساس برداشت ما باید در مورد سه مساله، تصمیم گیری شود: آنچه که به عنوان نکته اول باید در بوندس تاگ مد نظر قرار دهیم آن است که این مساله را روشن کنیم که کودتا (در میانمار) هیچگاه پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آزادی زودهنگام تمامی زندانیان سیاسی و بازگشت به نهاد‌های مشروع دموکراتیک، دیگر مطالباتی است که واقعا باید به عنوان موضع مشترک ما نمایندگی شود. شاید بتوان معترضان را زندانی کرد، اما هرگز نمی‌توان این رویه را همیشگی، دنبال کرد. ارتش میانمار تلاش می‌کند به توصیه تاریخی بازگردد و مردم میانمار هم دیگر دیکتاتوری نظامی را نمی‌خواهند. چون صلح و آرامش و دموکراسی را تجربه کرده اند.
ارتش میانمار یک دهه پس از موافقت با انتقال قدرت به دولت غیرنظامی، بار دیگر با تصاحب قدرت از طریق اجرای کودتا علیه دولت آنگ سان سوچی، ضمن اعلام وضعیت فوق‌العاده برای مدت یک سال، سوچی و سایر رهبران سیاسی را بازداشت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشت دیکتاتوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد

به گزارش جماران؛ منبعی در وزارت دفاع سوریه با تایید حمله های رژیم صهیونیستی به سوریه اعلام کرد که در این حمله‌ها شماری از افراد نظامی و غیرنظامی شهید شدند و خساراتی نیز به بار آمده است.

برخی منابع وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند مواضع و انبارهای تسلیحاتی در نزدیکی فرودگاه حلب، کارخانه‌های وزارت دفاع سوریه در مناطق السفیره و کفرجوم در غرب حلب و چندین نقطه هدف قرار گرفته است.

رویترز به نقل از دو منبع امنیتی مدعی شهادت 33 غیر نظامی و نظامی در حملات اسرائیل به شهر حلب سوریه شده است.

 

موضع وزارت امور خارجه در خصوص حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی از حلب سوریه

 

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از استان حلب سوریه که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و غیرنظامیان سوری شد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت سوریه بویژه خانواده‌های شهدا و آسیب دیدگان این حملات ددمنشانه، افزود؛ این حملات، نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و نیز نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است و ضروری است جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل متحد علاوه بر محکوم کردن این حملات متجاوزانه، اقدامات بازدارنده انجام داده و رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو نمایند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود؛ این حملات رژیم صهیونستی هماهنگ و همزمان با حملات گروه‌های تروریستی موجود در سوریه علیه مناطقی از این کشور، گواهی روشن بر حمایت رژیم تروریستی اسرائیل از گروه‌ها و جریان‌های تروریستی موجود در سوریه بوده که طی سال‌های متمادی امنیت ملی سوریه و امنیت منطقه را هدف قرار داده و جان هزاران شهروند بیگناه را قربانی اهداف شوم خود و حامیان شان نموده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تصریح بر شکست و بی‌آبرویی رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، گفت حملات متجاوزانه به سوریه تلاشی زبونانه و ناامیدانه برای تداوم و گسترش بحران در منطقه با هدف ترمیم چهره شکست خورده این رژیم در مقابل ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت است و مقابله با این ماجراجویی خطرناک و ناقض امنیت و ثبات منطقه، یک مسئولیت بین‌المللی و جهانی است.

حجم ویدیو: 3.06M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • فنلاند: معاهده دفاعی با آمریکا حاکمیت ما را تضعیف خواهد کرد
  • مسکو: فعالیت ناتو در شرق اروپا به سمت درگیری با روسیه است
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • بازگشت شکوهمند تونی کروس؛ عملکرد مهندس آلمان‌ها پس از برگشت به تیم ملی
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • دیکتاتوری‌ها شکننده‌تر از آن چیزی هستند که به نظر می‌رسند و دموکراسی‌ها قوی‌تر از آن چه به نظر می‌رسند