Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@02:21:25 GMT

آیا واقعا تورهای آنتالیا کلاه‌برداریست؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۸۹۷

آیا واقعا تورهای آنتالیا کلاه‌برداریست؟

در پیگیری از این موضوع با کامران عسگری مدیر سایت لست سکند مسئله را پیگیری کردیم. ایشان عنوان کرد از سال ۱۳۸۸ انجام پرواز مستقیم به شهر آنتالیا ممنوع است و در تمام این سالها پروازهای آنتالیا و تور آنتالیا به صورت غیر مستقیم انجام می شوند.  

پروازهای ایرانی معمولا در شهر اسپارتا در فاصله چند ساعتی از شهر آنتالیا به زمین می نشینند و پرواز ایرلاین های ترک نیز در فرودگاه‌هایی مانند قاضی آنتپ و یا آدانا برای کمتر از یک ساعت توقف دارند و مجدد به سمت شهر آنتالیا پرواز می کنند و در فرودگاه اصلی آنتالیا فرود میایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب هیچ پروازی مستقیما به شهر آنتالیا انجام نمی شود و در بلیط هیچ‌ مسافری و در بورد فرودگاه اسم شهر آنتالیا را مشاهده‌ نخواهید کرد.

این قضیه برای شهرهای بسیاری دیگری نیز اجرا می شود، شهرهایی مانند بدروم، مارماریس و ... .

ایشان اضافه کرد، اگر قرار است پروازی در نوروز ۱۴۰۰ انجام‌ نشود بهتر است‌ مسئولین هرچه زودتر شفاف سازی‌ کنند و تکلیف مسافران و آژانس های مسافرتی را زودتر روشن کنند، اینکه هر روز خبری جدیدی در این زمینه‌ منتشر می شود فقط مسافران را گمراه و مردد و آژانس های‌ مسافرتی را در شرایط بسیار دشواری‌ قرار میدهد.

در حال حاضر مرزهای هوایی بین ایران و ترکیه به روی مسافران باز است و مسافران با انجام تست pcr میتوانند بین دو کشور تردد داشته باشند.

۲۱۲۱

کد خبر 1492951

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهر آنتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   سخنگوی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز فلای دبی از مشهد به علت پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی در دبی انجام نشد و برای مسافران اقامت هتل گرفته شد.

حسن جعفری  افزود: کشور امارات و شهر دبی تا اطلاع بعدی، مسافران ترانزیتی را پذیدش نمی‌کند  از این رو شرکت فلای دبی از پذیرش مسافران ترانزیتی به مقصد این شهر خودداری کرد.

وی گفت: فقط پرواز برای مسافرانی که در امارات و دبی اقامت دارند، انجام می‌شود.

سخنگوی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: طبق اعلام شرکت هواپیمایی، مسافران می‌توانند بلیت خود را برای زمان دیگری تعویض کنند.

دیگر خبرها

  • پذیرش نشدن مسافران ترانزیتی از مشهد به دبی تا اطلاع بعدی
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول