Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب اپوزیسیون "یش عتید" اسرائیل به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، قصد ندارد با حزب حاکم "لیکود" به رهبری نخست وزیر اسرائیل وارد یک دولت ائتلافی شود.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اسرائیل در تاریخ 23 مارس (سوم فروردین) انتخابات زودهنگام کنست را برگزار خواهد کرد.

یائیر لاپید، رهبر حزب اپوزیسیون "یش عتید" اسرائیل ضمن توصیف بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به عنوان "نخست وزیری با سه اتهام سنگین" گفت: من قبلا هم گفته بودم که با نتانیاهو ائتلاف تشکیل نخواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می‌توانستم اکنون به عنوان وزیر امور خارجه یا معاون نخست وزیر با یک همراهی خیره‌کننده در اینجا نشسته باشم.

لاپید قصد دارد در انتخابات پیش رو با نتانیاهو رقابت کند. وی ضمن اشاره به حزبش به عنوان دومین حزب بزرگ اسرائیل، گفت: من در حال حاضر شانس بهتری نسبت به نتانیاهو برای تشکیل یک دولت ائتلافی دارم.

رهبر حزب اپوزیسیون "یش عتید" اسرائیل افزود: من می‌توانم هر کسی را که اطرافم است با خودم متحد کنم مثلا آویگدور لیبرمن، رهبر حزب "اسرائیل خانه ما"، گیدئون سار، رهبر حزب "امید تازه"، نفتالی بنت، رهبر حزب "یمینا"، حزب "کارگر" اسرائیل و حزب "مرتز". همه آنها می‌توانند به طور بالقوه شرکای ما باشند. همه آنها حتی حزب "لیکود" بدون نتانیاهو./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رهبر حزب اپوزیسیون نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد

 رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرده است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، کانال ۱۳ اسرائیل گزارش داد که نتانیاهو از برگزاری جلسه‌ای راهبردی که کابینه جنگ از قبل برای بررسی اهداف جنگ در غزه مقرر کرده بود، ممانعت کرده است.

در همین رابطه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت وزیر جنگ را به افشای اطلاعات حساس درباره توافق تبادا اسرا متهم کرد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در جریان نشست اخیر کابینه هشدار داده است که هر کسی اطلاعات در خصوص توافق تبادل ااسرا را فاش کند، اخراج خواهد شد.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن