Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از کشف بیش از 11 هزار عدد انواع مواد محترقه در ورامین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از ورامین، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در تشریح این خبر گفت: در پی تداوم طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور ایجاد امنیت مناسب در روزهای پایانی سال و به ویژه پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در استفاده ناصحیح و خطرآفرین از مواد محترقه طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز از سوی پلیس با جدیت در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح پلیس موفق به کشف 11 هزار و 903 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری سه نفر متهم شد.
بیرانوند با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: افرادی که با تحرکات نابهنجار با ایجاد رعب و وحشت، آرامش و سلامت همگانی را به مخاطره می اندازند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.از زحمات بی دریغ و ارزنده "سید جمال محمدی" مسئول سابق اداره حراست شهرداری قرچک تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف بیش 11هزار عدد انواع مواد محترقه ورامین مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهر دوشنبه در خصوص حضور در جمع معتمدین «شهرک فجر» که با همراهی سید محمد زاهدی، حجت الاسلام بابایی پناه دبیر طرح حکمرانی محله محوری ورامین، نظری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، و دیگر اعضا در مسجد امام رضا این محله و به منظور بررسی میدانی اجرای طرح حکمرانی محله محوری در شهرستان، برگزار شد، گفت: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات، طرح حکمرانی محله محوری با نگاه حل مسائل و مشکلات محلات شهرستان ورامین با حضور و نقش آفرینی خود مردم طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح تمام موارد به عهده مردم است و مسؤولین پا به پای مردم برای حل مشکلات یاری می‌دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به نقش مساجد در این طرح گفت: مرکزیت این طرح در محلات هدف در شهرستان ورامین مساجد است و باید مسجد همانند سال‌های اول انقلاب به عنوان یک مرکز برای رفع همه نیازهای فرهنگی اجتماعی محلات شناخته شود و در این مسیر حضور مردم و همراهی با امام جماعت بسیار مهم است.

درویشی در پایان گفت: «شهرک فجر» یکی از ۷ محله هدف برگزاری طرح حکمرانی محله محوری در ورامین است که از ابتدای اجرای این طرح در این محل تاکنون اقدامات مؤثر و خوبی در جهت مشارکت مردم برای حل مشکلات توسط خود آنها صورت پذیرفته و این حرکت تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085407

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران