Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضایی در توئیتی به انتقادات از اظهاراتش درباره مذاکره با آمریکا واکنش نشان داد.

محسن رضایی در توییتی نوشت: در گفتگو با فایننشال تایمز به آمریکایی‌ها هشدار دادم که اجازه ادامه تحریم‌ها را نخواهیم داد و با عقب راندن آمریکایی‌ها تحریم‌ها را لغو یا بی اثر می‌کنیم.

مذاکره فقط در چارچوب ۵+۱ و پس از لغو کامل تحریم‌ها امکانپذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/خبرآنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی

آمریکا و کره جنوبی در موج جدیدی از تحریم‌ها ضد کره شمالی اتباع و نهادهای این کشور در روسیه، چین و امارات متحده عربی را هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن با هماهنگی سئول ۲ نهاد و ۶ تبعه کره شمالی را به دلیل فعالیت‌هایشان در زمینه «تولید ارز خارجی به منظور تامین مالی برنامه‌های غیرقانونی تسلیحات موشکی و هسته‌ای» در لیست سیاه تحریم قرار داد.

وزارت امور خارجه کره جنوبی نیز در بیانیه‌ای جداگانه نوشت: «ما ۲ نهاد و چهار فردی که در فعالیت‌های کارمندان فن‌آوری اطلاعات کره شمالی برای تولید ارز خارجی در بیرون از مرزها دخیل بودند را هدف تحریم قرار دادیم.»

به نوشته روزنامه «کوریا جونگ آنگ دیلی» ۲ نهاد و چهار فردی که دولت کره جنوبی به صورت یکجانه تحریم کرد شامل ۲ نهاد و ۶ فردی که آمریکا در لیست تحریم های خود قرار داد هستند.

این ۲ نهاد عبارتند از شرکت روسی «آلیس ال.ال.سی» و شرکت اماراتی املاک «پایونیر بنکونت استار.»

وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد این ۲ کشور با شرکت «همکاری توسعه فن‌آوری اطلاعات جینیانگ»، یک شرکت فن‌آوری اطلاعات زیر مجموعه وزارت دفاع ملی کره شمالی، مرتبط هستند. این شرکت پرسنل فن‌آوری اطلاعات کره شمالی را به روسیه، چین و لائوس اعزام کرده و سال گذشته میلادی توسط کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا تحریم شد.

از جمله افراد تحریم شده توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا «یو پو اونگ» و «ری تونگ هیوک»، نمایندگان بانک تانچون، بازوی املی سازمان همکاری توسعه معدنی کره شمالی، در چین هستند. به ادعای این وزارتخانه دولت آمریکا، این افراد به امور مالی مربوط به فروش موشک‌های بالستیک توسط این سازمان کمک می‌کرده‌اند.

«او این چون»، یک نماینده بانک «کوریا دایسونگ» در روسیه نیز مشمول این تحریم‌ها شده است. این بانک تحت مدیریت سازمان موسوم به «دفتر ۳۹»، سازمانی که پیونگ یانگ از آن برای اجرای فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی و تولید درآمد برای رهبران کره شمالی استفاده می‌کند قرار دارد. 

«هان چون من»، یک نماینده بانک «کومگانگ» در چین، «جونگ سونگ هو»، یک نماینده بانک مشترک «جینمیونگ» در روسیه و «جون یون گان»، یک فرد مرتبط با شرکت اماراتی املاک پایونیر بنکونت استار در زمره افراد تحریم شده توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا به دلیل ارتباط با کره شمالی هستند.

از بین ۶ فرد تحریم شده توسط این وزارتخانه، سئول چهار نفر شامل «او این چون»، «یو پو اونگ»، «هان چون من» و «جونگ سونگ هو» را به خاطر فرار از تحریم‌ها و تامین مالی برنامه‌های موشکی و هسته‌ای کره شمالی از طریق پولشویی و تامین مالی غیرقانونی هدف گرفت.

این تحریم ها توسط آمریکا و کره جنوبی در جریان نشست شامل ششم «کارگروه تهدیدات سایبری کره شمالی» در واشنگتن که چند روز پیش برگزار شد تصویب شدند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه حماس
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا