Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در مراسم تکریم و معارفه سردبیر پایگاه تحلیلی-خبری ایراسین گفت: همانگونه که شرکت فولاد مبارکه قطب صنعت ایران است باید به قطب رسانه ای کشور هم تبدیل شود. ما به دنبال به روزرسانی همه زیرساختها در این زمینه هستیم تا در تمام عرصه های رسانه ای حضوری جدی و مطالبه گرانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در مراسم تکریم و معارفه سردبیر پایگاه تحلیلی-خبری ایراسین گفت: همانگونه که شرکت فولاد مبارکه قطب صنعت ایران است باید به قطب رسانه ای کشور هم تبدیل شود. ما به دنبال به روزرسانی همه زیرساختها در این زمینه هستیم تا در تمام عرصه های رسانه ای حضوری جدی و مطالبه گرانه داشته باشیم.
نباتی‌نژاد با بیان این مطالب گفت: ما باید با همه حوزه‌های صنعت کشور ارتباط برقرار کنیم؛ به همین دلیل روابط عمومی، نشست‌های صمیمانه متعددی با اصحاب رسانه و صنعت برگزار کرده است. همچنین شاهد تغییر زیرساختی در پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین و راه‌اندازی «برخط» قاب رسانه‌ای رویدادهای فولاد مبارکه هستیم که از این پس امکان پخش زنده نشست‌ها و رویدادهای حوزه فولاد را فراهم خواهد کرد.
نباتی‌نژاد بر دیپلماسی فعال در حوزۀ رسانه‌ای هم تأکید کرد و افزود: ارتباطات وسیع در سطوح مدیران منطقه‌ای، استانی و کشوری توسط روابط عمومی فولاد مبارکه آغاز شده و ما باید با تقویت زیرساخت‌ها به سمت تولیدات خلاق و باکیفیت حرکت کنیم و در این مسیر از ظرفیت همه رسانه‌ها اعم از صداوسیما، رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، فضای مجازی و... استفاده کنیم.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ادامۀ این مراسم به پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین پرداخت و گفت: قطعا ایجاد این پایگاه خبری ثمره تلاش مدیران قبلی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است و پایه‌گذاری این بستر رسانه‌ای برای صنعت فولاد کشور ستودنی و قابل‌تقدیر است. امیدوارم با حضور سردبیر جدید این پایگاه خبری، شاهد به ثمر نشستن یک رسانه حرفه‌ای در بخش صنعت فولاد کشور باشیم.
در پایان این مراسم، مهدی رحمتی به‌عنوان سردبیر جدید پایگاه خبری-تحلیلی ایراسین منصوب شد و از زحمات حسن قانونی سردبیر سابق این پایگاه خبری تقدیر به عمل آمد.
مهدی رحمتی دارای مدرک مهندسی مکانیک و کارشناس ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی تهران است که سابقه همکاری با روزنامه اصفهان زیبا، خبرگزاری ایمنا، فرهنگسرای رسانه و نویسندگی و مدیریت روابط عمومی چندین برنامه تلویزیونی را در پرونده خود دارد.
ایراسین

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایگاه خبری نباتی نژاد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس احتمال حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897025

دیگر خبرها

  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • خبرگزاری مهر در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم برگزیده بیشترین مشارکت شد
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد