Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:07:59 GMT

نخستین توئیت تاریخ به حراج گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۹۷۵

نخستین توئیت تاریخ به حراج گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، جک دورسی مدیر ارشد اجرایی توئیتر، نخستین پیامی که در این پلتفرم منتشر شده را برای فروش عرضه کرده است. توئیت «اکنون حساب کاربری توئیترم را تنظیم کردم» (just setting up my twttr) را به عنوان یک امضای دیجیتال یگانه در یک وب سایت فروش توئیت ها عرضه کرده است. وب سایت مذکور Valuables by Cent نام دارد و توکن های غیر قابل تعویض دیجیتال (NFT) عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکن های غیرقابل تعویض در حقیقت فایل‌های دیجیتالی هستند که به عنوان امضای دیجیتال برای افرادی به کار می‌روند که عکس، ویدئو یا محتوای آنلاین دیگری را در اختیار دارند.

این توئیت در مارس ۲۰۰۶ میلادی در حساب کاربری دورسی منتشر شده و ساعت ۰۱:۲۵ دقیقه بامداد شنبه به وقت گرینوویچ قیمت آن به ۱۰۰ هزار دلار رسید.

قیمت‌های قدیمی این توئیت نشان می‌دهند توکن غیرقابل تعویض مذکور از دسامبر ۲۰۲۰ میلادی برای فروش عرضه شده است اما قیمت توئیت پس از آن بالا رفت که دورسی لینک وب سایت را در پیامی منتشر کرد.

این پیام ۱۵ ساله یکی از مشهورترین توئیت هایی است که تاکنون در پلتفرم منتشر شده است.

کد خبر 5162700 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: توییتر حراج هنری بازار دیجیتال حاکمیت سایبری تحقیقات علمی فناوری فضایی نوآوری ویروس کرونا ایالات متحده امریکا شبکه اجتماعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر جهش ویروس کرونا پهپاد فضای مجازی هوش مصنوعی حکمرانی داده گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار گفت: با هدف کاهش هدررفت آب، شناسایی آب‌های بدون درآمد و شناسایی دقیق مصرف آب، در سال گذشته بیش از ۵ هزار کنتور خراب و فرسوده تعویض شده است.

وی، افزود: برای تعویض کنتور هیچ وجهی از مشترکان دریافت نمی‌شود و مشارکت مردم در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: در صورت سهل انگاری مشترک در نگهداری از کنتور و احتمال خسارت به کنتور از قبیل یخ زدگی، شکستگی و…. هزینه تعویض از مشترک دریافت می‌شود.

علمدار با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار کنتور فرسوده در استان وجود دارد، ادامه داد: هزینه ریالی تعویض کنتور‌های خراب در سال گذشته بیش از هشتاد میلیارد ریال بوده که از سوی این شرکت تامین شده است.

وی، کنتور‌های فرسوده مشترکان آب را یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد دانست و گفت: عمر کنتور‌های مشترکان، حداکثر هشت سال است که معمولا به علت محدودیت‌های مالی، شرکت‌های آب و فاضلاب قادر به تعویض تمامی کنتور‌های فرسوده نیستند.
نقش کنتور‌های فرسوده در هدررفت ظاهری آب در بسیاری از موارد از نقش کنتور‌های خراب بیشتر است، زیرا برای مشترکین دارای کنتور خراب، بر اساس میانگین مصرف دوره‌های مشابه قبل قبض صادر می‌شود در حالیکه برای کنتور‌های فرسوده، اعداد قرائت شده، معیار صدور قبض است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای درخواست تعویض کنتور و کلیه خدمات از طریق سامانه ۱۲۲، درگاه اینترنتی ساحل به آدرس eg.abfayazd.it و یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • بررسی مهم‌ترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • بررسی مهمترین چالش بازار طلا و سکه در ۱۴۰۲
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  • مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته در «دیلم» جمع آوری شد
  • انسان‌ها از چه زمانی شروع به حرف زدن کرده‌اند؟
  • بازگشت وجه برنده نشدگان حراج سکه چه شد؟