Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش انگیزه بالایی برای شکست رئال در دربی مادرید دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس سوارس که از زمان پیوستنش به اتلتیکومادرید در تابستان اخیر، عملکرد خوبی را از خود در این تیم به نمایش گذاشته و در 26 بازی 16 گل برای روخی‌بلانکو به ثمر رسانده است، در آستانه دربی مادرید گفت: بازی مقابل رئال مادرید خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما واقعاً می‌خواهیم در چنین دیدارهایی بازی کنیم و نشان دهیم که قادر به انجام چه کارهایی هستیم.

مهاجم پیشین بارسلونا تصریح کرد: بازی‌هایی از این دست، برای بازی کردن فوق‌العاده هستند. ما همچنین می‌خواهیم انتقام شکست اول فصل (باخت 2 بر صفر) را از رئال مادرید بگیریم. می‌خواهیم نشان دهیم که چرا صدرنشین لالیگا هستیم.

زیاش در لیست خرید اتلتیکومادرید

تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید از ساعت 18:45 فردا (یکشنبه) در هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا و در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم خواهند رفت.

در حال حاضر شاگردان دیه‌گو سیمئونه با یک بازی کمتر و 58 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها هستند و تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید هر یک با 53 امتیاز رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا لوئیس سوارس رئال مادرید اتلتیکو مادرید لالیگا لوئیس سوارس رئال مادرید اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواهیم حداکثر امتیازهای باقیمانده را بگیریم
  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!