Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، به عملکرد سال جاری این نهاد در راستای توانمندسازی نیازمندان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی الهیاری به ارائه عملکرد نهاد مقدس کمیته امداد در نظام جمهوری اسلامی ایران که توجه ویژه به امور فقرا و محرومان دارد اشاره و اظهار داشت: کمیته امداد در سال جاری 710 میلیارد تومان منابع نظام مقدس و دولت را بر سر سفره فقرا و محرومان استان هرمزگان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمیته امداد در چندساله اخیر با تغییر روش و برنامه‌ها از نگاه صرف خدمات حمایتی به سمت توانمندسازی نیازمندان سوق پیدا کرده است و بر همین اساس امسال 160 میلیارد تومان منابع قرض‌الحسنه در بحث اشتغال نیازمندان هزینه گردید که منجر به ایجاد چهار هزار و 500 فرصت شغلی برای خانواده و نیازمندان استان شده است،

الهیاری در ادامه افزود: در حال حاضر مدل جدید اشتغال تحت عنوان "راهبری شغلی" به‌عنوان یک مدل موفق در حال اجراست که اکثر مددجویان از همین مدل به درآمد پایدار رسیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد فرهنگ‌ساز بر ارائه تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه تأکید داشته به‌گونه‌ای که در 11 ماهه سال جاری اقدام به پرداخت 78 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد برای 11 هزار خانواده نیازمند هرمزگانی نموده است.

الهیاری گفت: مسکن یک خدمت بسیار گران قیمت و مؤثر و نیاز اساسی هر خانواده می‌باشد که در همین راستا این نهاد طی پنج سال اخیر حدود پنج هزار واحد مسکن احداث، تکمیل و تحویل نیازمندان نموده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن دعوت خیرین و مردم در جشن نیکوکاری برای رفع مشکلات نیازمندان در آستانه سال نو گفت: امروزه ما نیازمند مشارکت همه مردم در فرآیند فقرزدایی هستیم تا بتوانیم این حجم فقر که توسط دشمن در قالب جنگ اقتصادی ایجاد شده است را مهار نماییم و امیدواریم با یاری و مشارکت همه مردم نوع‌دوست به‌صورت هدفمند و اثربخش برای محرومیت‌زدایی استان و کشور گام‌های مؤثری برداریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد توانمندسازی نیازمندان استان هرمزگان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: هزار و ۳۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان تحویل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان، عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار کرد: ‌با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری،مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)،امام جمعه و فرماندار شهرستان رودان استان هرمزگان، 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد.

وی افزود: در این راستا طی تفاهم ‌نامه ای که میان وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد، هزار و 39 واحد مسکن سهم این استان بود که به مددجویان کمیته ‌امداد در هرمزگان تحویل شد.

کمالی ادامه داد: با تحویل این واحدها شاهد تحقق بخشی از اهداف دولت در زمینه کمک به محرومان هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم به صورت نمادین کلید یک واحد مسکونی ویلایی درحضور مسوولان استانی تحویل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش
  • ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند