Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصوبه لغو الزام دولتی‌ها به انتشار آگهی در روزنامه‌ها پس از کش‌وقوس‌های فراوان، ملغی گردید و قرار شد دولتی‌ها مجدد ملزم به انتشار آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار در روزنامه‌ها گردند.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز - علی شیدایی؛ اواخر بهمن ماه امسال، خبری منتسب به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور، رسانه‌ای ها را شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر طبق این خبر و مصوبه هیئت دولت در 25 بهمن ماه، الزام شرکت‌های دولتی برای درج آگهی های خود در روزنامه‌های کثیرالانتشار لغو و درج آگهی ها و فراخوان‌ها به سامانه ستاد(سامانه تدارکات الکترونیکی) منتقل شد. طبق آنچه این مرکز پیش‌بینی کرده، در پی اجرای این مصوبه، رقمی حدود 500 میلیارد تومان به صورت حداقل، صرفه‌جویی برای شرکت ها و دولت به همراه خواهد داشت.

پیش از این و از سال ۱۳۳۶، براساس مفاد قانونی، مشخصا براساس بند (ب) ماده ۱۳ قانون برگزاری مناقصات و مزایده‌های دولتی، تمام مجموعه‌های دولتی موظف بودند که مزایده و مناقصه‌های خود را در ۲ یا ۳ مرحله در روزنامه‌های کثیرالانتشار کشوری یا استان مربوط منتشر کنند. تا اینکه در تاریخ ۲۵ بهمن در هیات وزیران براساس ماده واحده مربوط به آئین نامه نحوه و دستگاه‌های اجرایی در سامانه تدارکات الکترونیکی، موضوع انتشار مکتوب مزایده و مناقصه‌ها را حذف کردند.

اما پس از کش‌وقوس های فراوان، در جلسه هیئت دولت، مصوبه مذکور ملغی گردید و قرار شد دولتی ها مجدد ملزم به انتشار آگهی در روزنامه های کثیرالانتشار در روزنامه ها گردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: آگهی روزنامه ، شرکت های دولتی ، تجارت الکترونیکی ، روزنامه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NGD

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آگهی روزنامه شرکت های دولتی تجارت الکترونیکی روزنامه روزنامه های کثیرالانتشار انتشار آگهی در روزنامه ها دولتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد

استاندار یزد با اشاره به شناسایی قریب به ۶۰۰ ملک مازاد دولتی به ارزش حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان یزد گفت: براساس لایحه بودجه، امسال باید ۵۳۰ میلیارد تومان از محل فروش این اموال وارد چرخه تکمیل پروژه های نیمه تمام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی عصر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در نشست بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دولت و بهره‌وری در استان یزد با بیان اینکه در امر برنامه‌ریزی، تشخیص اولویت‌ها و پیگیری جدی آن‌ها امری مهم است، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در راستای اجرای طرح مولد سازی اموال مازاد دولت در استان انجام شده که منجر به اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

استاندار یزد با اشاره به شناسایی قریب به ۶۰۰ ملک مازاد دولتی به ارزش حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان یزد افزود: براساس لایحه بودجه، امسال باید ۵۳۰ میلیارد تومان از محل فروش این اموال وارد چرخه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شود.

وی با تاکید بر اینکه درآمد ناشی از فروش اموال مازاد در پروژه‌های شاخص و نیمه تمام هر حوزه صرف می‌شود، افزود: پروژه‌های آبی یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که از محل مولدسازی اموال مازاد دولت در استان اجرا می‌شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب یزد به‌عنوان استان هدف بهره‌وری در کشور اضافه کرد: با توجه به اهمیت این حوزه، سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی استان، ۴۰ درصد تعریف شده است.

فاطمی با اشاره به تعریف بسته‌هایی جهت افزایش بهره‌وری در برخی از حوزه‌ها، خاطرنشان کرد: محصول اجرای پروژه‌های بهره‌وری، صرفه‌جویی در مصرف آب، گاز، برق و … و ایجاد ارزش افزوده خواهد بود.

وی در همین راستا ادامه داد: اجرای پروژه‌های حوزه بهره‌وری در استان، می‌تواند بالغ بر ۱۷ همت صرفه‌جویی ایجاد کند.

استاندار یزد با بیان اینکه تحقق پروژه‌های حوزه بهره‌وری را به‌صورت مصداقی در سطح عالی دولت پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: به منظور پیشبرد پروژه‌های این حوزه با سرعت بیشتر، به دنبال اخذ مجوزهایی در هیئت دولت هستیم.

فاطمی با اشاره به عزم جدی استان جهت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یزد در زمره استان‌های برتر کشور در حوزه پیگیری و تحقق مصوبات سفر قرار دارد.

استاندار یزد با بیان اینکه تعهدات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حوزه مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد تا حد زیادی انجام شده است، گفت: وزارتخانه‌ها در تعهدات خود در بعضی از پروژه‌ها عقب هستند که در جهت تحقق آن‌ها، پیگیری‌های لازم به‌صورت وزارتخانه به وزارتخانه انجام می‌شود.

فاطمی با بیان اینکه در سطح معاونت اجرایی رئیس‌جمهور، مسائل مربوط به تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم تا پایان عمر دولت سیزدهم، مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را به صورت ۱۰۰ درصدی محقق کنیم.

کد خبر 745866

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳؛ وصال او ز عمر جاودان به....
  • جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • جنجال جدید احمدی‌نژاد بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • ببینید | رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!
  • آنچه در دور اول سفر رییس جمهور به سمنان گذشت
  • دولت توسعه‌گرا چیست؟
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند