Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: اگر گزینه وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون بودم، در همان دور اول رای می‌آوردم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مازیار ناظامی پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: انتخابات فدراسیون هم مانند رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری کاملا مهیج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به دست آوردن اکثریت آرا برای مدیر بسیار خطرناک است، چون یک مدیر باید صدای منتقدان را نیز بشنود و همه جامعه را ببیند. خوشحالم که پس از فراز و فرودهای فراوان به من اعتماد شد و من از اعضای مجمع می‌خواهم که از من سوال کنند و پاسخ بخواهند.

وی ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی وظایف مهمی در ورزش همگانی و مسائل اجتماعی و ملی برعهده دارد که می‌توان به حضور در بحران‌ها، ارتباط با صنایع، توسعه مهارت‌های اجتماعی، کاهش سوانح رانندگی و گردشگری اشاره کرد.

رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: یکی از سازمان‌هایی که دوست داشتیم با آن تعامل برقرار کنیم، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین کانون‌های جهانگردی است. خوشبختانه همگرایی خوبی بین فدراسیون و این سازمان‌ها ایجاد شده ولی نیاز به توسعه زیرساخت‌ها داریم.

ناظمی گفت: ما دستور ساخت 10 پیست در 1010 دهکده را از وزیر گرفته‌ایم و در تلاش هستیم تا عقب‌ماندگی جدی در این بخش را با سرعت جبران کنیم. همچنین نگاهی به حوزه بین‌الملل و ارتباط با یونسکو داریم. به اعتقاد من فدراسیون اتومبیلرانی گنجی پنهان است.

وی تصریح کرد: حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی حوزه‌های جذاب برای رسانه به حساب می‌آید و ما امیدواریم با توافق و تفاهم با شبکه ورزش بتوانیم چهره جذاب این رشته‌ها را به اسپانسرها نشان بدهیم.

ناظمی در پایان در مورد انتخابات فدراسیون گفت: لابی و صحبت کردن بخشی از انتخابات است. من انتخاب مجمع بودم، چون اگر گزینه وزارت ورزش بودم در همان دور اول رای می‌آوردم.

علی‌نژاد: ناراحتی کسانی که از تعداد آرای انتخابات فدراسیون فوتبال ناراحت بودند را جدی نمی‌گیریم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیل رانی موتور سواری اتومبیل رانی موتور سواری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند