Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایک کانلی سرانجام به آل استار رسید.

مایک کانلی بعد از گذشت 14 فصل سرانجام طعم حضور در آل استار را می چشد.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیم

ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ نام تری یانگ و دوین بوکر دیده نمی شود!

یارکشی آل استار 2021 انجام شد؛ لبران در اولین انتخاب یانیس را کشید و دورنت کایری را برداشت

به گزارش طرفداری و به نقل از شمس شارانیا از The Athletic، با مصدوميت دوين بوكر كه خود به دليل مصدوميت انتونى ديويس به آل استار رسيده بود، مايک كانلى به مسابقه اصلى آل استار و مسابقه پرتاب سه امتيازى دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كانلى سرانجام بعد از 14 فصل به آل استار رسيد. هيچ بازيكنى در تاريخ NBA در فصل چهاردهم يا ديرتر براى اولين بار به آل استار نرسيده بود. با حضور كانلى، اكنون بهترين ركورد ليگ يعنى يوتا جز، 3 نماينده در مسابقه امسال دارد. براى اولين بار از سال 1990، حداقل يک تيم از هر كنفرانس در مسابقه آل استار 3 نماينده دارند: يوتا جز و بروكلين نتس. در سال 1990، لس آنجلس ليكرز، بوستون سلتيكس و ديترويت پيستونز هركدام 3 بازيكن در مسابقه آل استار داشتند.

اخبار داغ 

هدیه نیم میلیون یورویی در حساب فدراسیون فوتبال ایران/ برایتون پول انتقال جهانبخش را پرداخت کرد علی کریمی روز درختکاری را با کنایه به قرارداد ویلموتس تبریک گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند ادن هازارد در حال ریکاوری از مصدومیت دوباره مصدوم شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقه آل استار آل استار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که آژیر خطر در مرکز نظامی کزوویم در اطراف غزه به صدا درآمده است.

همزمان گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که مبارزانش با نظامیان صهیونیست که به شرق جحر الدیک در مرکز غزه رخنه کرده بودند، مقابله کرده است.

پیش از این نیز مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سدیروت و نیرعام و شهرک های اطراف غزه را هدف حمله های راکتی قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد. این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کد خبر 6087790

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در مترو چه شد؟
  • سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن