Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در حاشیه نشست اضطراری ستاد مبارزه با کرونا که با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مصوبات ستاد کرونا و دستور استاندار خوزستان ورود و خروج تمام خودرو‌های غیر بومی به خوزستان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همچنین مراسم خاکسپاری در روز‌های پنج شنبه و جمعه ممنوع است و از این پس فقط مراسم خاکسپاری در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح برگزار خواهد شد.

جهانگیری با بیان اینکه ورودی‌های اندیمشک از امروز با شدت بیشتری کنترل می‌شود و ورود به شهرستان فقط با پلاک بومی امکان پذیر است، افزود: تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان تعطیل هستند و از امروز ورودی پارک فدک نیز مسدود می‌شود.

فرماندار اندیمشک در خصوص قانون منع تردد شبانه تصریح کرد:این طرح همچنان با جدیدت در اندیمشک برقرار است و با خودرو‌های که در این ساعت اقدام به تردد کنند از طریق دوربین‌ها و پلیس راهور اعمال قانون می‌شوند.

او با توجه به وضعیت خوزستان از مردم خواست تحت هیچ شرایطی به خوزستان سفر نکنند، زیرا اجازه ورود به استان از ورود‌های اندیمشک داده نمی‌شود.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: تعداد بستری‌های کرونا روزانه در اندیمشک در حال افزایش است و با این وضعیت سخت‌گیری‌ها جهت مهار کرونا بیشتر خواهد شد او همچنین از شهروندان خواست در خانه بمانند و فقط در شرایط ضروری از منزل خارج شوند و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوزستان کرونا ویروس ورود ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب فردا ۹ فروردین ماه در فیلم نت عرضه می شود. برای تماشای فیلم نیازی به خرید اشتراک نیست و تنها باید بلیت فیلم را خرید.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی در ۲ شهر خوزستان کشف شد
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روز‌های پایانی تعطیلات
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک
  • اعلام رسمی تعداد خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۲/ خروج بیش از ۳ میلیارد دلار از کشور برای واردات موبایل/ چینی‌ها در ۱۴۰۲ بیشترین ورود سرمایه به ایران را داشتند/ الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس
  • برقراری مجدد پرواز اصفهان – رشت – اصفهان از نیمه فروردین
  • برقراری مجدد پرواز در مسیر‌های اصفهان – رشت – اصفهان از ۱۵ فروردین
  • پروازهای رشت از فرودگاه اصفهان از سر گرفته شد
  • محدودیت جدید چین برای آمریکا/ ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD