Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و 681 هزار تن گذشت.  
برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و 212 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که 527 مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و 681 هزار و 682 تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، 82 تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۰ هزار و 594 تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۸ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: 3784 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۱ میلیون و 212 هزار و 921 آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۹ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

  در مورد نرخ بهبود در ویکی تابناک بیشتر بخوانید در مورد نرخ مرگ در ویکی تابناک بیشتر بخوانید   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس نرخ مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ۶ نوزاد در هر شبانه روز در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امیر حسن زاد گفت: در سال گذشته تولد ۱۹ هزار و ۱۹۶ نوزاد در گیلان ثبت شد که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، میزان ولادت در استان ۳ و ۴ دهم درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ به طور میانگین در هر شبانه روز ، ۶ نوزاد در گیلان متولد شد ، افزود: از این تعداد نوزاد متولد شده در سال گذشته ، ۹ هزار و ۹۵۶ نوزاد معادل ۵۱ درصد پسر و بقیه دختر بودند.

مدیرکل ثبت احوال گیلان با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۶۱ نوزاد معادل ۷۸ درصد نوزادان در شهر‌ها متولد شدند،  گفت: ۴ هزار و ۲۳۵ نوزاد هم در روستا‌های گیلان در این مدت به دنیا آمدند.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده واردات ۶۰۰ هزار لپ‌تاپ به ایران
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • سال گذشته ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • آمار عجیب از مرگ و میر در حوادث هفته گذشته
  • تولد ۶ نوزاد در هر شبانه روز در گیلان
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید