Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  استاندار در دیدار با تیم نوجوانان هندبال فراز بام خائیز دهدشت گفت: تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت یکی از افتخارات استان است و باید حمایت شوند.

آقای کلانتری افزود: فرازبام متعلق به استان است و همه مسئولان در حمایت از این تیم برای درخشش در رده‌های ملی مسئول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تلاش جهادی ورزشکاران هندبال فرازبام در رده‌های سنی مختلف را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: فرازبام با حضور خود در لیگ برتر توانست روحیه ورزش و نشاط اجتماعی را در بین جوانان تقویت کند.

استاندار در پایان این دیدار جوایزی به بازیکنان و مربیان این تیم اهدا کرد.

حسین کلانتری قول داد در صورت قهرمانی این تیم، در سالن فراز بام خائیز دهدشت به صورت ویژه از آنان تجلیل می شود.
تیم نوجوانان فراز بام خائیز دهدشت امروز عصر برای مسابقات قهرمانی کشور به اصفهان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال هندبال خائیز استاندار ورزشکاران فراز بام خائیز هندبال فراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فراز جزءمحور انس و الفت آیه‌های قرآنی با زندگی امروز

همشهری آنلاین - مقداد مهرابی : آرزوی هر مسلمانی به کاربستن دستورات دینی و قرآنی در زندگی برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است. در واقع با همین رویکرد طرح ملی مسطورا در حال اجرا است و مهم ترین هدف از اجرای این طرح ایجاد حرکت اسلامی، ترویج و انس و الفت بیشتر با قرآن این کتاب ارزشمند آسمانی به کمک هم‌افزایی ظرفیت‌های مردمی و حکومتی است.

در واقع این حرکت با بهره‌گیری از رسانه‌ها در ابعاد و سطوح گوناگون با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضائات ماه مبارک و نیاز روز به ویژه نسل جوان است. به همین بهانه یکی از برنامه های مفید آموزنده این مجموعه عظیم فرهنگی ضبط و آماده ارائه شده است.

حجت‌الاسلام محمد حاجی ابولقاسم در مورد ۳۰ فراز جزءمحور طرح ملی مسطورا با موضوعات امید و ایمان، توحید و جهت حرکت، نبوت و قیام، ولایت و هم جبهگی، معاد و مقصد و... سخنرانی کرده است.

استاد محمد حاجی ابوالقاسم متولد مشهد سال ۱۳۵۴ است که از سال ۱۳۶۱ فعالیت حرفه‌ای‌اش را در حوزه قرآنی شروع کرده است. استاد حاجی ابوالقاسم از سال ۱۳۶۸ به صورت حرفه‌ای حفظ قرآن را شروع کرده و در سال ۱۳۷۲ حافظ کل قرآن شده است.

این استاد درس خارج حوزه و داور بین‌المللی مسابقات قرآنی عضو مجلس خبرگان و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نیز است. ماه رمضان امسال که با ایام تعطیلات نوروز و فراغت بیشتر تقارن پیدا کرده است فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به تحقیق و پژوهش در آیات قرآنی است.

برای تماشای این سخنرانی‌ها و بهره‌مندی از تفاسیر و برکات معنوی آشنایی و اهمیت استفاده آنها در زندگی محصولات رسانه‌ای این طرح می‌توانید به وب‌سایت www.zendegibaayeha.com مراجعه کنید.

کد خبر 839414 برچسب‌ها قرآن - تفسیر و پژوهش قرآن - فعالیت‌ها ماه رمضان

دیگر خبرها

  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد
  • ۳۰ فراز جزءمحور انس و الفت آیه‌های قرآنی با زندگی امروز
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • تصاویری خیره‌کننده از رنگین کمان بر فراز نقش جهان اصفهان