Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان از کاهش 5 میلیون متر مکعبی ذخیر آب سد اکباتان نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا نیکداد با اعلام این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال مصرف آب در سد اکباتان افزایش ۲۰ درصدی داشت که شیوع بیماری کرونا در این افزایش مصرف بی‌تاثیر نبود.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای مدیریت مصرف خانه تکانی و شستشو را به روزهای آخر سال موکول نکنند افزود: مشترکان در روزهای پایانی سال رعایت الگوی مصرف را در برنامه داشته باشند تا مشکلی در تامین و توزیع آب نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد تولید آب همدان از سد اکباتان است و مابقی از چاه‌ها و رودخانه عباس آباد تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش بارندگی پاییز و زمستان امسال، وضعیت منابع سد خوب نیست به طوری که در مدت مشابه سال گذشته ذخیره سد ۱۸ میلیون مترمکعب بود اما اکنون ۱۳ میلیون متر مکعب آب دارد.

نیکداد با تاکید بر اینکه کمبود آب خطرناک است تصریح کرد: اگر در روزهای باقی مانده از سال و بهار ۱۴۰۰ بارندگی نباشد، بحران خواهیم داشت که امیدواریم عنایت خداوند شامل حال ما شود و بهار پربارشی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمان کاهش بارش تنها راه مدیریت مصرف است گفت: درخواست ما از مردم این است که با توجه به وجود بیماری کرونا و خانه تکانی در مصارف مدیریت کنند تا تولید آب بیشتر از این نشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سد اکباتان همدان سد اکباتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۳ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با بیست هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۰ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۳ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۶۳۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۳۲ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • والدین چطور می‌توانند به کاهش استرس کنکور فرزندشان کمک کنند؟
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد