Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  پیمان اسدی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان  گفت:  از ابتدای امسال تا پایان بهمن، امدادگران اورژانس ۷۵ هزار و ۶۱۵ ماموریت انجام دادند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۳۶ درصد کمتر است.

او، علت کاهش ماموریت‌ها را اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام کرد و افزود: ماموریت‌های ترافیکی اورژانس استان در این مدت، ۱۶ هزار و ۷۰۰ مورد و ماموریت‌های غیرترافیکی، ۵۸ هزار و ۹۱۵ مورد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان  ،  از انتقال ۴۴ هزار و ۱۸۳ نفر به مراکز درمانی در این مدت خبر داد و گفت: بیشترین ماموریت‌های غیرترافیکی اورژانس گیلان مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بود.

اسدی،  همچنین به مسمومیت ۹۵ نفر با گاز منوکسید کربن در ۱۱ ماهه گذشته اشاره کرد و افزود: ۷۲ نفر از مسموم شدگان در مراکز درمانی بستری شدند.

او  با اشاره به آمادگی کامل اورژانس استان برای امدادرسانی و موارد مشکوک به کرونا ، تصریح کرد: اورژانس استان، ۶۲ پایگاه شهری و جاده‌ای، ۵۲۳ پرسنل فوریت‌های پزشکی، ۱۳۴ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس، یک بالگرد اورژانس و ۲ دستگاه موتور لانس برای خدمات رسانی به شهروندان در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس گیلان امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود