Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@14:48:31 GMT

زنان کارآفرین برتر با رای مردم انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۷۱۴۹

زنان کارآفرین برتر با رای مردم انتخاب شدند

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از پایان دور هشتم رای گیری مردمی زنان کارآفرین برتر و انتخاب برترین‌ها خبر داد.

به گزارش برنا؛ هشتمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با رای مردم که از ۱۵ بهمن ماه مصادف با ولادت ام ابیها حضرت زهرا (س) آغاز شده بود، با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد و به زودی از برگزیدگان قدردانی به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخابات از اسفند ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش های آنها آشنا شوند.

به گزارش معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، سنگین تاج نظری پور از روستای باباگردعلی لرستان، لیلا خداکرمی  از روستای توسکاک مازندران، فاطمه گروسی از روستای اسفرورین قزوین، خانم ناز نوروزی کله سر از روستای قشقلاقچای اردبیل، ربیعه وطن دوست از روستای دمیلو هرمزگان، زینب کاظمی از روستای لک آذربایجان غربی، مریم ده پروران از روستای مبارک آباد قم، زهرا وکیلی نیا از روستای دهرود فارس و صغری جعفری ازان از روستای ازان اصفهان کارآفرینان روستایی برگزیده این دوره هشتند.

همچنین، جلوه سهرابی پور از هرمزگان، سحر بهمن از تهران، معصومه عبدالهی  از گلستان، سپیده یوسفوند از بوشهر، فلوریا مروتی از کرمانشاه، زهرا رضایی از ایلام، فاطمه نعمتی آلاشتی از مازندران، سمیه علینژاد از آذربایجان غربی، فاطمه کامیاب کهران از گیلان و پریناز محمدی از آذربایجان شرقی به عنوان کارآفرینان برگزیده شهری با رای مردمی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان زنان کار آفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، پنجشنبه ۳۰ فروردین با حضور یعقوبعلی نظری و در گردهمایی فرمانداران استان که در محل سالن شهید باهنر شماره ۱ استانداری برگزار شد، «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی» معارفه شد.

در این مراسم با حکم یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده فرماندار سرخس با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • مشکلات اقتصادی فراروی اشتغال زنان در افغانستان
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم