Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:22:40 GMT

توزیع برنج تایلندی در همدان/شکر در بازار فراوان است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۷۳۹۳

توزیع برنج تایلندی در همدان/شکر در بازار فراوان است

ایسنا/همدان معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه توزیع برنج برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی استان آغاز شده است، گفت: توزیع برنج تایلندی برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و جامعه کارگری استان در فروشگاه‌های بزرگ آغاز شده است.

آقایار فراشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارگران فصلی و شهرداری و قالیبافان در اولویت دریافت برنج تایلندی با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع برنج هندی، ادامه داد: برنج هندی با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای کارگران و کارمندان نیز در حال توزیع است.

وی با تأکید بر اینکه شکر در بازار فراوان است، خاطرنشان کرد: شکر در بازار موجود است اما با دو نرخ به‌طوریکه قیمت شکر درب انبار دولت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و شکر مصرف کننده ۸۷۰۰ است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در همه فروشگاه‌ها و تعاونی‌های مصرف شکر وجود دارد، اضافه کرد: شکر در بسته‌بندی‌های یک کیلوگرمی برای مصرف‌کننده موجود است.

فراشی با اشاره به اینکه وضعیت روغن مایع در استان خوب است، بیان کرد: از ابتدای اسفندماه سال جاری تاکنون ۱۶۰۰ تن روغن مایع در استان توزیع شده در حالیکه مصرف استان ۳۰۰۰ تن است.

وی یادآور شد: مسئله‌ای که درباره روغن وجود دارد، این است که مردم همدان به دنبال روغن‌های برند هستند و وقتی در فروشگاهی برند معروفی توزیع می‌شود هجوم آورده و صفوف طولانی خرید تشکیل می‌دهند این در حالیست که روغن نگین به وفور در استان موجود است.

فراشی با بیان اینکه تقاضای برای روغن خوراکی بیشتر است، گفت: هدف ما روغن مایع است که تقریبا روغن خوراکی و سرخ کردنی به یک میزان وارد می‌شود اما تقاضا برای روغن خوراکی بیشتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان صمت نهادهای حمایتی روغن قند و شكر برنج استانی اقتصادی توزیع برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین متولی گفت: از آذر ماه ۲۰ میلیون عدد وارفارین توزیع شده که ۱۶.۵ میلیون عدد آن در زمستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام محموله‌های وارداتی وارفارین در بازار توزیع می‌شود، افزود: مصرف ماهانه وارفارین ۳.۵ تا ۴ میلیون عدد است و با وجود توزیع چند برابری هنوز بازار اشباع نشده است.

رئیس اداره پایش زنجیره مصرف دارو، در مورد نحوه توزیع وارفارین بین داروخانه‌ها، گفت: معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در مورد توزیع این دارو بین داروخانه‌ها تصمیم می‌گیرند، سازمان غذا و دارو نیز با اولویت داروخانه‌های دولتی و منتخب این دارو را در تهران توزیع کرده است.

کد خبر 6064220 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ میلیون عدد وارفارین وارداتی در کشور
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • توزیع ۲۰ میلیون داروی وارفارین طی ۴ ماه
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است