Web Analytics Made Easy - Statcounter

در عین حال ترویج روحیه مطالبه‌گری و افزایش میزان مشارکت شهروندان به عنوان اصلی مهم در تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری در راستای رشد و توسعه شهر است. این میان روابط عمومی‌ها نقش مهم و قابل توجهی را در ایجاد این پیوند و فراهم کردن زمینه مناسب مشارکت شهروندان با مدیریت شهری در عرصه اجرای برنامه‌ها برعهده دارند که در گام اول باید به کمک رسانه‌ها، شهروندان را با حقوقشان آشنا کرده و با ترویج و تقویت روحیه مطالبه‌گری در سطح جامعه، بستر مناسب برای پیگیری و تأمین حقوق قانونی و مشروع شهروندان را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری تهران تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه ای را برای خدمت به شهروندان و رشد و توسعه شهر انجام می‌دهند که روابط عمومی‌ها، اصحاب رسانه و مطبوعات در این بین نقش چشمگیر و دو سویه‌ایی را بر عهده دارند؛ زیرا که پل ارتباطی در رساندن مطالبات و نیازهای یک جامعه بر مسئولان و همینطور رسانایی و منعکس کننده اقدامات صورت گرفته بر مردم هستند. در کنار این موازنه ، اصحاب رسانه سکان دار اشاعه اصول و فرهنگ مطالبه گری، نقدسازنده و منصفانه، و نیز تعلیم و هدایت جامعه در این مسیر هستند. از این رو امیدواریم با اجرای طرح ترویج روحیه مطالبه گری در بین شهروندان، به ترویج و تقویت فرهنگ گفت‌وگو، افزایش سعه صدر، تحمل پذیری و مدارا، شنیدن سخنان یکدیگر، دستیابی به نقاط مشترک و همدلی و هم افزایی بیشتر منجر شود. ما نیز در منطقه۱۳ این اصول مهم در روابط عمومی منطقه در دستور کار قرار داده‌ایم که تا کنون حضور بی واسطه بین مردم، دریافت نظرات و شکایات به همراه فیلم برداری و انتقال به مدیر ارشد منطقه و پیگیری مطالبات شهروندان توسط شهردار از معاونان و شهرداران نواحی گوشه ای از اثرات این اقدام است.

کد خبر 589051

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها

کارشناس مسائل شهری با بیان اینکه پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است، گفت: اگر جان انسان‌ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان‌ حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم. - اخبار اجتماعی -

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ورود تاکسی‌ها و اتوبوس‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت که در این دوره به طور کامل محقق شد، دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف نشان می‌دهد و برخی از وزرا نیز انجام امور خود را با مشارکت شهرداری تهران انجام می‌دهند. 

وی ادامه داد: نوسازی بافت‌های فرسوده با مشارکت شهرداری تهران و وزارتخانه مربوطه، ساخت واگن با همکاری شهرداری تهران و وزارت صمت و همچنین ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که حاصل مشارکت این نهاد شهری با ارگان‌های دولتی محسوب می‌شود. 

کارشناس مسائل شهری تصریح کرد: در این بین،‌ با توجه به اینکه بسیاری از کشورها برای کاهش و ریشه‌کن کردن آلودگی هوا به سمت برقی‌سازی خودروها در حرکت هستند، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی در تهران که روند آن آغاز شده، یک ضرورت است البته برخی افراد در این راستا به کمبود برق اشاره می‌کنند؛ این در حالیست که ساخت راکتورهای هسته‌ای در دستور ساخت قرار دارد و بهره‌برداری از آنها به وضعیت موجود کمک خواهد کرد. 

آغاز برقی‌سازی حمل‌و‌نقل عمومی در گرو حمایت‌ واقعی دولت

وی با بیان اینکه ما در مسیر افزایش تولید برق قرار داریم و با یک آینده‌نگری می‌توان مطمئن بود مسیری که در آن حرکت می‌کنیم، مسیر درستی است، ادامه داد: در عین حال نباید بیمار‌ی‌‌ها و مرگ‌‌ومیرهای ناشی از آلودگی هوا که گریبان‌گیر مردم شهرهای بزرگ شده است را فراموش کنیم، اگر جان انسان‌ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان‌ حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

شاکری خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشات و برنامه‌هایی که شهرداری تهران در جلسات برگزار شده با اعضای شورای شهر ارائه کرده به نظر می‌رسد پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد
  • ستاد صبر در کردستان به دنبال ترویج فرهنگ صلح و سازش است
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جامعه را به سوی پویایی می‌برد
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد
  • هنر شعر کلید طلایی پیوند قشر جوان با انقلاب اسلامی
  • روابط عمومی : پیامکی که تحت عنوان هشدار پدافند غیرعامل ارسال شده جعلی است