Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:23:34 GMT

سه محموله مرغ زنده در کردستان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۵۳۲

سه محموله مرغ زنده در کردستان توقیف شد

مجتبی ورمقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ارسال مرغ زنده از استان به استان‌های دیگر که به منظور کنترل بازار و جلوگیری از روند افزایشی قیمت این فرآورده پروتئینی پر مصرف ممنوع از ۱۴ اسفند ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه شبکه دامپزشکی شهرستان‌ها تا اطلاع ثانوی مجوز خروج مرغ زنده از استان کردستان را صادر نکنند،  اضافه کرد: در این راستا شب گذشته سه محموله مرغ زنده به ظرفیت ۲۱ تُن که در حال خروج از استان بود توقیف و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، به یکی از کشتارگاه‌ها منتقل شد تا پس از کشتار با قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای مرغداری کردستان با ظرفیت حدود ۱۴ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۴۰۰ قطعه در دوره و حدود ۵۸ میلیون قطعه در سال با توان تولید ۱۰۰ هزار تُن گوشت مرغ در حال فعالیت است.

از صنایع مرتبط با این فعالیت، ۶ کشتارگاه صنعتی مرغ با ظرفیت ۱۶ هزار قطعه در ساعت، ۱۵ کارخانه اختصاصی خوراک طیور به ظرفیت سالیانه ۳۶۰ هزار تُن، چهار واحد ذرت خشک کنی به ظرفیت ۶۲ هزار تُن و نیز سه واحد فرآوری کود مرغی به ظرفیت ۵۰ هزار تُن در سال وجود دارد.

برچسب‌ها کردستان گوشت مرغ قروه سازمان دامپزشکی کشور بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان گوشت مرغ قروه کردستان گوشت مرغ قروه سازمان دامپزشکی کشور بیجار اخبار کنکور مرغ زنده هزار ت ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: ۶۴ هزار شرکت فعال در خراسان رضوی طی سال جاری شناسایی شده‌اند، به این ترتیب حدود ۲۲ دهم درصد شرکتهای شناسایی شده در استان را شرکتهای فاقد اعتباری مالیاتی یا کاغذی تشکیل می‌دهند.

شاکررضا مریدی افزود : در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال معاملات صوری توسط شرکت‌های فاقد اعتبار مالیاتی (کاغذی) در استان شناسایی شده است.

وی، یکی از مهم‌ترین چالش‌های نظام مالیاتی کشور شکل‌گیری شرکت‌های فاقد اعتبار است که زیان‌های مالی فراوانی را به همراه دارند، افزود: شرکت‌های فاقد اعتبار روی کاغذ بوده و هیچ فعالیت اقتصادی واقعی ندارند، اخلال در نظم اقتصادی جامعه ایجاد می‌کنند و مانع از شفاف شدن وضعیت اقتصادی می‌شوند، و با فروش فاکتورهای فاقد اعتبار، اجرای نظام مالیات را با اختلال و فعالان اقتصادی را با چالش سرمایه در گردش روبه‌رو می‌کنند.

مریدی گفت: شرکت‌های فاقد اعتبار پس از ثبت‌نام در نظام مالیاتی و دریافت کد اقتصادی اقدام به فعالیت کرده و به انجام فعالیت‌های غیرقانونی و زیرزمینی در اقتصاد دامن می‌زنند، در این راستا بسیاری از شرکت‌ها که تمایل به پنهان کردن فعالیت خرید یا فروش خود دارند، به این شرکت‌های فاقد اعتبار مراجعه و اقدام به تهیه فاکتور فاقد اعتبار می‌کنند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: اهمیت پدیده شرکت‌های صوری و فاقد اعتبار به گونه‌ای است که به استناد بند پنج ماده ۲۷۴ قانون مالیاتهای مستقیم، جرم انگاری شده و از طرفی فعالیت‌های آن ها بر اساس دستورالعمل صادره سازمان امور مالیاتی کشور، به عنوان یکی از مصادیق فعالیت‌های مشکوک به پولشویی تلقی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر