Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@11:39:11 GMT

تساوی پرسپولیس و صنعت نفت به نفع سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۹۷۰۲

تساوی پرسپولیس و صنعت نفت به نفع سپاهان

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرخ‌پوشان پایتخت بعد از قهرمانی نیم‌فصل دور رفت رقابت‌های لیگ برتر در اولین بازی دور برگشت میهمان صنعت نفت آبادان بودند.

نیمه اول بازی با پرس شدید ازسوی هر دو تیم آغاز شد و جنگ بر سر توپ و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. در ادامه شاگردان سیروس پورموسوی با یک پاس عمقی در دقیقه ۲۱ به طالب ریکانی، این بازیکن با حامد لک در موقعیت تک به تک قرار گرفت و او با ضربه توپ را از لک گذراند اما سیدجلال پشت سر دروازه‌بان پرسپولیس این موقعیت را جمع کرد تا حساس‌ترین موقعیت در این نیمه برای آبادانی‌ها از دست برود و این نیمه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم طلایی‌پوشان آبادان بازی رو هجومی آغاز کردند و در همان آغاز بازی خالقی‌فر با ضربه سر می‌توانست گل اول صنعت نفت را به ثمر برساند که با واکنش حامد لک این موقعیت هم برای آبادانی‌ها از دست رفت. در ادامه شاگردان گل‌محمدی نبض بازی را در اختیار گرفتند اما از موقعیت‌های خود استفاده نکردند، تا این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

کد خبر 589073 برچسب‌ها باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول

نفت آبادان با تغییرات گسترده در کادر فنی امیدوار به بقا در لیگ برتر است

طرفداری | باشگاه صنعت نفت آبادان در راستای نجات از بحران و صعود در جدول رده بندی لیگ برتر، کادر فنی خود را متحول کرد و اعضای جدیدی را به کادر فنی اضافه کرد.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی، فراز کمالوند، سرمربی تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر همراهی خواهند کرد. عبدالرضا برزگری، ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست نیز از دیگر اعضای کادر فنی هستند.

امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و امیدوار است با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی، نتایج خود را در ادامه فصل بهبود بخشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!