Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران نیز در این مراسم که در راستای تاکید وزات امور اقتصادی و دارایی مبنی بر گسترش خدمات بانکی در مناطق کم برخوردار و روستایی است و با اشاره به مقاله علمی و پژوهشی خود درباره با موضوع "آثار و تبعات بانک های خصوصی در صنعت بانکداری کشور" اظهار داشت: یکی از آثار و تبعات بازار آزاد برای اقتصاد، رقابتی شدن اقتصاد است که بخشی از ناترازی در بانک ها حاصل رقابت در صنعت بانکی است که سعی کردیم با انعقاد این تفاهم این موضوع را در پست بانک و صنعت بانکی به مفاهمه تبدیل و و رقابت بانکی را تبدیل به رفاقت بانکی نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، وی با اشاره به خدمت رسانی 6هزار باجه پست بانک ایران در سطح کشور تصریح کرد: این بانک با حدود 6هزار و 727 نقطه تماس از طریق درگاه های الکترونیکی از قبیل دستگاه های خودپرداز(ATM)، PinPad و Posها، روزانه با انجام 2میلیون و 700هزار تراکنش به روستاییان خدمت رسانی می کند.
شیری افزود: بطور متوسط هر یک از این 6هزار باجه روستایی از شعب ناظر خود حدود 17کیلومتر فاصله دارند که این مهم منجر به کاهش هزینه های رفت و آمد به شهرها در فاصله ای به طور متوسط 34 کیلومتر ، صرفه جویی در مصرف سوخت و جلوگیری از تبعات منفی در اقتصاد ملی که آثار مالی بسیاری دارد و این بانک توانسته است خدمات بهینه ای به ذینفعان خود ارائه دهد.
مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه با اشاره به بخشی از GDP (تولید ناخالص داخلی) که خاستگاه آن روستاها است که نیازمند خدمات مالی و بانکی است که توسط باجه های بانکی پوشش داده شده است عنوان کرد: با انعقاد تفاهم نامه مذکور این امکان را در فاز نخست برای مشتریان بانک دی در روستاهایی که پست بانک خدمات آنلاین ارائه می دهد در بخش سرویس دریافت و پرداخت امضا نمودیم و هر مشتری که به باجه ها مراجعه کند در همان لحظه خدمات را دریافت می کند و عملیات حساب در بانک دی در پایان روز اتفاق می افتد و هر دو مجموعه از این مهم منتفع می شوند.
شیری در پایان اظهار امیدواری کرد تا این خدمت شایسته و ارزنده باب فتحی باشد برای سایر بانک ها تا کمک شایانی به اقتصاد ملی داشته باشیم.
برات کریمی مدیرعامل بانک دی نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه مذکور و قدردانی از حمایت های وزارت امور اقتصادی و دارایی از بانک دی و پست بانک ایران گفت: همانگونه که استحضار دارید بانک دی یکی از بانک های خصوصی است که با یک میلیون سهام بیشترین سهامدار در نظام بانکی است که از مجموع آن تعداد 730هزار نفر خانواده شهدا و جامعه ایثارگری است.
کریمی با اشاره به محدودیت شعب بانک دی در سطح کشور تصریح کرد: انجام این تفاهم نامه به جامعه هدف این بانک بویژه جامعه ایثارگری کمک شایان توجهی می کند.
وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم انجام این مهم در سایر بانک ها نیز عملیاتی شود.
گفتنی است: این تفاهم‌نامه بین دکتربهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و دکتر برات کریمی مدیرعامل بانک دی امضاء و مبادله شدکه براین اساس، تعامل و گسترش همکاری فی مابین پست بانک ایران و بانک دی با رعایت مصالح در چارچوب قوانین و مقررات در راستای خدمت رسانی مناسب به مشتریان این بانک ها و همچنین تکریم متناسب با منزلت خانواده شهدا و ایثارگران در دو مرحله صورت می پذیرد.
بنابراین گزارش: امکان واریز و برداشت وجوه توسط مشتریان دو بانک از طریق شعب بانک دی و شعب و باجه های پست بانک ایران، همکاری در بازار بین بانکی در راستای مدیریت بهینه نقدینگی، همکاری در تبادل اطلاعات و سوابق مالی مشتریان طرفین به منظور انجام اعتبارسنجی صحیح و دقیق، تکریم متناسب با شأن و منزلت خانواده معزز شهدا و ایثارگر در شعب بانک دی و شعب و باجه های پست بانک ایران و امکان وصول اقساط تسهیلات توسط بانک های مذکور از مفاد این تفاهم نامه در محله اول است.
همچنین در مرحله دوم تفاهم نامه مذکور مقرر گردید؛ امور بانکی مربوطه اعم از صدور کارت، ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی و اینترنتی شامل صدور انواع کارت بانکی، همراه بانک، اینترنت بانک و غیره در شعب بانک دی و شعب و باجه های پست بانک ایران انجام شود.
شایان ذکر است: در مراسم امضای تفاهم نامه مذکور که با حضور دکتر معمارنژاد، مهندس نجفی معاون توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره پست بانک ایران و بانک دی برگزار شد، بصورت پایلوت از خدمات پست بانک ایران در سه باجه روستاهای حسن لنگی از توابع شهرستان بندرعباس، کوشک هزار از توابع شهرستان بیضا و خیرآباد از توابع شهرستان تربت جام این بانک در استان های هرمزگان، فارس و خراسان رضوی به مشتریان بانک دی و هچنین با حضور مدیران شعب استان های مذکور و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان ها و مسئولان محلی، بصورت آنلاین و همزمان نیز رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تفاهم نامه مذکور پست بانک ایران شعب بانک دی بانک دی بانک ها باجه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب از عدم تعهد شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در خصوص راه‌آهن شهرک صنعتی اشراق گلایه کرد و گفت: از آن‌ها شاکی هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، منوچهر صفری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در سال گذشته، یک میلیون و 500 هزار مسافر از طریق راه‌آهن زنجان جابه‌جا شدند که این عدد نسبت به سال 1401 با یک رشد 15 درصدی مواجه شده است. در حال حاضر هم در تعطیلات نوروز به طور متوسط روزانه 2 تا 2500 مسافر توسط راه‌آهن جابه‌جا می‌‌وند که مقصد اکثر مسافران مشهد مقدس است.

وی ادامه داد: قطارهای با کیفیتی در راه‌آهن زنجان وجود دارد که به طور روزانه فقط 2 قطار به مقصد مشهد حرکت می‌کنند. تاکنون نارضایتی جدی در خصوص وضعیت این قطارها دیده نشده است.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب به وضعیت دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور، یک هزار و 250 میلیارد تومان مصوب شده که امیدواریم تخصیص یاید چرا که در سفر نخست رئیس جمهور، 800 میلیارد تومان مصوب شد و فقط 50 درصد این مبلغ تخصیص یافت. اگر تمام مبلغ فوق تخصیص یابد می‌توانیم انتظار داشته باشیم در سال جاری این پروژه افتتاح خواهد شد‌.

وی در ادامه به وضعیت راه آهن شهرک صنعتی اشراق اشاره کرد و گفت: ما از شرکت شهرک‌های صنعتی گلایه داریم و شاکی هستیم. حدود 20 سال پیش یک تفاهم‌نامه‌ای بین راه‌آهن و شرکت شهرک‌های صنعتی امضا شد که بر اساس همان تفاهم‌نامه مقرر شد، زیرسازی با شرکت شهرک‌ها و روسازی با ما باشد، اما آن‌ها به توافقات خود عمل نکرده و همچنان نمی‌کنند.

صفری افزود: طبق قانون هر واحد تولیدی یا شهرک صنعتی که درخواست کننده استفاده از راه‌آهن است باید خودشان، هزینه‌ها را پرداخت کنند و تفاهم‌نامه فوق‌الذکر یک فرصت برای آنان بود که هزینه‌هایشان کاهش پیدا کند، ولی آن‌ها طبق همان تفاهم‌نامه هم عمل نکردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشبرد مذاکرات بانکی ایران و روسیه
  • مذاکرات بانکی ایران و روسیه
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • عملکرد شهرداری سنندج مصداق تبدیل شعار خدمت به عمل است
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!