Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:06:58 GMT

یک کارگاه صنعتی در جنوب تهران طعمه آتش شد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۰۳۳۵

یک کارگاه صنعتی در جنوب تهران طعمه آتش شد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ١۴:۴٠ امروز حادثه آتش سوزی یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، سه راه سیمان، محله زمان آباد به سامانه ١٢۵ اعلام و بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی، به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال ملکی افزود: محل آتش سوزی یک کارخانه‌ای یک هزار متری بود که در زمینه تولید گونی و نخ‌های نایلونی پلاستیکی فعالیت می‌کرد که حدود ۴٠٠ متر از آن دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد:‌ زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند تمام این کارگاه شعله‌ور بود و بخش‌های کوچکی از محوطه که سقف‌های شیروانی داشت که در حال تخریب و تغییر شکل بود و همچنین بخشی از دیوار و سقف سوله اصلی نیز فرم خود را از دست داده و در آستانه ریزش بود.  

به گفته ملکی، آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کرده و توانستند به کانون اصلی حریق دسترسی پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی سنگینی به این کارگاه صنعتی وارد شد که پس از عملیات مهار، لکه گیری و تخلیه دود آتش نشانان به این عملیات پایان دادند.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

برچسب‌ها آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران آتش سوزی شهر تهران سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر تهران اخبار کنکور آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از مرگ ۶ کارگر غیرایرانی در حریق اتاقک کارگری خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات حادثه ظهر امروز گفت: ساعت ۱۳:۰۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در اتوبان شهید یاسینی نرسیده به بیمارستان شهید لواسانی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 

وی افزود: آتش نشانان بالافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده کردند که در یک پروژه در حال ساخت، چندین اتاقک ۱۲ متری که محل استراحت کارگران بود در محل وجود داشت که یکی از این اتاقک‌های حدودا ۱۰ متری، دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: داخل اتاقک وسیله خاصی جز پتو و موکت وجود نداشت اما اتاقک شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه ۶ نفر کارگر دیگر که از اتباع غیرایرانی نیز بودند؛ در اتاقک گیر کرده بودند و نتوانسته بودند خود را نجات دهند.

ملکی گفت: به تائید عوامل اورژانس، هر شش نفر جان خود را از دست داده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران