Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@00:28:52 GMT

قاتل پیرمرد ۷۰ ساله‌ در صحنه وقوع قتل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۰۴۶۵

قاتل پیرمرد ۷۰ ساله‌ در صحنه وقوع قتل دستگیر شد

 به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمود خلجی گفت: بعد از ظهر روز پنج شنبه با اعلام گزارشی از یک نزاع و درگیری منجر به جرح در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل، مشخص شد که فردی به علت برخی سو تفاهم‌ها و اختلافات قبلی، با یکی از اهالی محل که پیرمردی ۷۰ ساله بوده، درگیر شده و با ضربات چاقو باعث مصدومیت شدید او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: متأسفانه بعد از گذشت یک ساعت از انتقال فرد مصدوم به مرکز درمانی، این فرد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

خلجی بیان کرد: فرد قاتل که دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر صنعتی است، بلافاصله در محل وقوع قتل دستگیر و با تکمیل تحقیقات پلیس و اعتراف به این قتل به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تیر ماه سال ۱۴۰۲ مبنی بر قتل مسلحانه شهروندی در شهر ایرانشهر، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط یک سلاح کلت کمری از ناحیه شکم مورد مصدومیت قرار گرفته و فوت کرده است و قاتل یا قاتلان متواری شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری آن آغاز کردند.

وی بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و هماهنگی های لازم متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری با اشاره به اعترافات متهم به قتل و با توجه به روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیسی، افزود: علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی بوده است.

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • ۳ نفر اراذل و اوباش مسلح متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد