Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد عصر شنبه در بازدبد از محل نگهداری میوه شب عید استان، افزود: به منظور تنظیم بازار و تأمین میوه شب عید یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و سیب با قیمت مصوب تامین شده  که از این میزان ۸۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب است.
وی با بیان اینکه چندین سال است که میوه شب عید توسط ستاد تنظیم بازار تأمین و عرضه می‌شود،اظهار داشت: از سال گذشته سازمان همیاری شهرداری قزوین به عنوان مباشر کار تهیه و توزیع میوه را با همکاری اداره صمت بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرخزاد اضافه کرد:کمیته راهبری استان، نظارت‌های لازم را بر کیفیت میوه‌های تامین شده انجام داده است و کیفیت میوه‌های انبار شده مطلوب بوده و در بهترین شرایط قرار دارند.
این مسوول تصریح کرد: قیمت‌گذاری میوه شب عید نیز براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار تعیین خواهد شد و بر این اساس میان شهروندان توزیع می‌شود.
فرخزاد اضافه کرد:فروش میوه‌ها در  ۲۰ مرکز مشخص و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی صورت خواهد گرفت و تدابیر لازم در شرایط کرونا برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

وی گفت:  مردم می توانند از طریق شبکه های توزیع در سطح استان نسبت به تهیه میوه مورد نیاز خود با نرخ مصوب و زیر قیمت بازار اقدام کنند.


۲۶ اسفند کار توزیع میوه در قزوین آغاز خواهد شد

مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری قزوین در این بازدید گفت: کار توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفندماه آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین ادامه خواهد داشت.
هادی طاهرخانی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای فراهم سازی شبکه توزیع و جانمایی مکان‌های عرضه میوه شب عید انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه مردم نگران نباشند میوه به اندازه کافی خریداری و ذخیره سازی شده است ، افزود:همچنین  در شرایط کرونا سعی شده که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محوطه های باز کار توزیع را داشته باشیم .

برچسب‌ها توسعه اقتصادی کالای اساسی استان قزوین قیمت کالا استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی کالای اساسی استان قزوین توسعه اقتصادی کالای اساسی استان قزوین قیمت کالا استانداری قزوین اخبار کنکور میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • این میوه‌ها از پرتقال بیشتر ویتامین C دارند
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد