Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:00:28 GMT

استاندار: کشکسرای موقعیت ترانزیتی مناسبی دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۰۹۴۳

استاندار: کشکسرای موقعیت ترانزیتی مناسبی دارد

محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در مراسم افتتاح بخشداری کشکسرای مرند خاطرنشان کرد: در کشور ما، نظام برنامه ریزی متمرکز است و هدف از این تقسیمات و تفویض اختیار، تسریع خدمت رسانی به مردم می باشد.

وی با بیان اینکه همدلی، مودت و همراهی در بین مسوولین حاکم است افزود: در این شرایط تحریمی، بیشترین فشارهای اقتصادی بر اقشار متوسط به پایین جامعه است و مسوولین باید علاوه بر مدیریت وظیفه ای که باید انجام شود، با نگاه مدیریت فرآیندی، تا جایی که ممکن است، در راستای ارائه خدمات عمومی در همه نقاط شهری و روستایی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی در خصوص ظرفیت های بخش کشکسرای نیز گفت: این بخش از هر لحاظ قابلیت های فراوانی دارد که مهمترین آن منابع انسانی است که محور توسعه است.

استاندار آذربایجان شرقی، امنیت را مهمترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: امنیت پایدار که اکنون در منطقه داریم، مدیون پشتوانه مردمی است و وظیفه ما، خدمت کردن به مردم که ولی نعمت ما هستند، می باشد.

پورمحمدی با اشاره به وجود شرایط کرونایی در جهان خاطرنشان کرد: ایران به رغم وجود تحریم های ظالمانه، با مدیریت خوب وضعیت کرونایی، موجب حیرت سازمان جهانی بهداشت شده است.

وی گفت: در سال‌های گذشته، تا حد امکان با انقلاب اسلامی ایران دشمنی صورت گرفت، اما با وجود دسیسه های بسیار که می گفتند جمهوری اسلامی، چهلمین سال انقلاب را جشن نخواهد گرفت، امسال ایران چهل و دومین سال انقلاب اسلامی را با عزت شروع کرد و ترامپ دیوانه به زباله دان تاریخ پیوست.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن اظهار داشت: مشارکت جدی مردم در انتخابات پیش رو، چاره مشکلات است و ما باید با حضور حداکثری خود، حماسه سیاسی دیگری در سال آینده خلق کنیم.

فرماندار ویژه مرند نیز با اشاره به توانمندی‌های بخش کشکسرای گفت: نیروی انسانی این بخش، نیروی خلاق، توانمند و فعال در حوزه اقتصاد هستند و ما قصد داریم به جهت ظرفیت های بالای اقتصادی در این منطقه، شرکت های دانش بنیان را به این مسیر بیاوریم.

داود گرشاسبی همچنین افزود: بخش کشکسرای با توجه به نزدیکی آن به مناطق آزاد تجاری ماکو و ارس و نیز نزدیکی به کشورهای خارجی و داشتن شرایط و موقعیت مناسب جغرافیایی، ما را مجاب به توجه بیشتر به این بخش کرد.

وی ادامه داد: توانمندی بخش کشکسرای در حوزه کشاورزی، تامین گوشت طیور، تولید عسل و سایر محصولات از جمله دلایل دیگر توجه بیشتر به این منطقه بوده و موجب محقق شدن و تصویب بخشداری کشکسرای پس از چندین سال شده است.

فرماندار ویژه مرند ضمن اشاره به وجود بیش از ۸۵۰۰ خودروی کشنده در این شهرستان خاطرنشان کرد: توانمندی دیگری که برای بخش کشکسرای در آینده متصور است، دایر کردن پارک لجستیک در این شهر می باشد که مطالعات آن هم انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به افتتاح بخشداری کشکسرای گفت: پس از افتتاح رسمی، تلاش ما باید این باشد که با کمک هم، ساختمان بخشداری در شأن این بخش احداث شود.

معصومه پاشایی بهرام اظهار داشت: هدف ما این است با آرامش و به دور از مسائلی که بوی جدایی و تفرقه می دهد، امور شهرستان را پیش ببریم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم آغاز به کار بخشداری کشکسرای از همین ابتدا، محکم و قوی باشد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با تاکید بر مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو گفت: آینده این کشور در دستان نسل جوان خواهد بود و ما باید با ارزش قائل شدن بیشتر به جمعیت جوان، برای نظام کادرسازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه ما توانستیم در این شرایط سخت تحریمی، در آرامش باشیم، به برکت نجابت مردم و وفاداری آنها به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه مرند نیز اظهار داشت: باید از کلیه مسوولین و افرادی که در مسیر تصویب و ایجاد بخشداری کشکسرای تلاش کردند، قدردانی کرد، چرا که این اتفاق به طور قطع برای شهرستان و منطقه، مبارک خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به مشکلات و توطئه های بسیار دشمن بر علیه ایران گفت: رمز پیروزی ما در برابر دشمن در این سال‌ها، یاد خدا بوده است.

در این مراسم، با اعطای حکمی توسط استاندار آذربایجان شرقی، حسین غفاری به عنوان بخشدار بخش جدید کشکسرای انتخاب شد.

شهر کشکسرای در ۱۵ کیلومتری شهرستان مرند و در فاصله ۱۷۰ کیلومتری بازرگان ۱۷۰ واقع است .

برچسب‌ها کشکسرای آذربایجان شرقی مرند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشکسرای آذربایجان شرقی مرند کشکسرای آذربایجان شرقی مرند اخبار کنکور آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند

داود عباسی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مرند با بیان اینکه این شهرستان از نظر پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی رتبه اول استان را دارد گفت: میزان تحقق پرداختی تسهیلات بانکی برای مشاغل خانگی در شهرستان مرند در سال گذشته ۱۳۸ درصد بوده است

وی افزود: در سال گذشته برای تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان مرند مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود در حالی که بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با اشاره به راه اندازی چندین واحد تولیدی بزرگ در شهرستان مرند طی ماه‌های آینده عنوان کرد: کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش بینی کرده اند که طی سالجاری نرخ بیکاری شهرستان مرند تک رقمی خواهد شد.

فرماندار مرند به پیشرفت محسوس صنعت فرشبافی در شهرستان مرند طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: برای ادامه روند پیشرفت فرش بافی و رقابت در بازار‌های فروش، نیاز اصلی به ایجاد خط تولید نخ در شهرستان می‌باشد که باید از تمامی سرمایه گذاران این بخش حمایت و پشتیبانی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • باز کردن یکباره دامنه نوسان اقدام مناسبی خواهد بود؟
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی استان کرمانشاه
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان در مرند
  • آیا فقط باید حمل کننده ترانزیتی صرف سنگ آهن افغانستان شویم؟