Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نهایی بخش کودک هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک، اعلام شد.

هیات انتخاب و داوری بخش کودک و مبارک هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک شامل میترا کریمخانی، مژده زکریاپور و زهرا مریدی، برگزیدگان خود را در سه بخش اجراهای برگزیده، ساخت عروسک و عروسک‌گردانی و بازیگری معرفی کردند.

الف) اجراهای برگزیده

در بخش اجراهای برگزیده، محمدرضا راسخ امین پنج ساله از تهران، آراد ترابی هشت ساله از همدان، مهرسا توانگر هشت ساله از البرز، سارا و آرش عمرانی هفت ساله از شهر قدس، گروه نمایشی یزد به سرپرستی محسن فتاحی از یزد و گروه نمایش «هه تاو» از سنندج به عنواننفرات برتد این بخش معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ب) ساخت عروسک

هیات داوران در این بخش، بر اساس خلاقیت در ساخت عروسک و استفاده از مواد بازیافتی، از هنرمندانی چون سیده سیما غزل نه ساله و کاوه کرمی پنج ساله از کرمانشاه، امیرعلی عبدالعلی زاده هشت ساله از تهران و مهیار عبدالله‌زاده، ۹ ساله از ماکو تقدیر کرد.

ج) عروسک‌گردانی و بازیگری:

در این بخش هنرمندانی چون ترانه محمدی هشت ساله از تهران، مهراوه سادات‌هاشمی هفت ساله از تهران، مانترا خسرویانی از تهران و طاها موحد از یزد به عنوان نفرات برگزیده معرفی و تقدیر شدند.

پیشتر عنوان شده بود، امسال به دلیل شرایط کرونایی موجود که سبب شد برخلاف دوره‌های گذشته، پاتوق کودکان امکان برپایی نداشته باشد، ستاد برگزاری جشنواره بخش «کودک و مبارک» را طراحی کرد تا خلاء این ارتباط، به نوعی جبران شود.

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک که به دبیری اجرایی مهدی حاجیان از ۱۰ اسفند آغاز شده است تا ۱۷ اسفند و برگزاری مراسم اختتامیه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ساله از تهران عروسکی تهران هشت ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند

دریافت 256 MB کد خبر 6087706

دیگر خبرها

  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»