Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:09:44 GMT

مهربان: حال عمومی علی نعمتی خوب است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۰۴۵

مهربان: حال عمومی علی نعمتی خوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین مهربان در جمع خبرنگاران، اظهار امیدواری کرد: امیدوارم در هفته‌های آینده هم نتایج خوبی بگیریم و رتبه خوبی در آخر فصل کسب کنیم.

بازیکن شهر خودرو در پاسخ به سؤال خبرنگار مبنی بر شرایط و حواشی تیم شهر خودرو، اظهار کرد: بالاخره برخی تیم‌ها دچار بحران‌هایی می‌شوند ولی با توجه به صحبت‌های مسؤولان و حمایتی که نشان دادند، امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با وضعیت سلامتی علی نعمتی، خاطرنشان کرد: در رختکن زنگ زدیم و علی حال عمومی خوبی دارد، امیدوارم اتفاق خاصی نیفتاده باشد.

انتهای پیام/ 70066

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین مهربان شهرخودرو علی نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران افزود: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال 2014 تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

او با بیان این‌که من می توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس 2024 باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است