Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  بغداد الیوم، وزارت بهداشت عراق امروز اعلام کرد که ۴ هزار و ۶۸ نفر دیگر در این کشور طی ساعات گذشته به کرونا مبتلا شده اند.

بر اساس این گزارش؛ ۱۱ نفر در این مدت جان خود را از دست داده اند و ۳ هزار و ۸۸۳ نفر هم از چنگال کرونا نجات پیدا کرده اند.

بغداد با ۱۵۰۳ بیشترین و بصره با ۷۹۷ نفر پس از آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب آمار جدید، شمار مبتلایان به کرونا در عراق به ۷۲۳ هزار و ۱۸۹ نفر رسید که تاکنون ۱۳ هزار و ۵۴۸ نفر جان باخته و ۶۵۷ هزار و ۳۲ نفر هم از چنگال کرونا نجات پیدا کرده اند.

تست «پی سی آر» برای همه مسافران الزامی است

خبر دیگر اینکه، سازمان هواپیمایی عراق اعلام کرد برای تمام مسافرانی که قصد ورود به عراق و یا خروج از کشور را داشته باشند، همراه داشتن تست PCR الزامی است.

این تصمیم به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا اتخاذ شده است.

افزایش ۲۰ درصدی ابتلا به کرونا در عراق

از سوی دیگر حسن التمیمی وزیر بهداشت عراق از افزایش موارد ابتلا به کرونا و نیز بیشتر شدن تعداد مبتلایان بدحال در این کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه افزایش ابتلا حدود ۲۰ درصد بوده و موارد ابتلا در بین کودکان نیز زیاد شده است افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک امری ضروری است.

التمیمی در بخشی از سخنان خود  خودداری برخی از پوشیدن ماسک را خلاف توصیه های مرجعیت عراق اعلام کرد.

کد خبر 5163333

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق کرونا عراق ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی ایران روسیه فلسطین سوریه برجام رژیم صهیونیستی جو بایدن تحريم اقتصادي روسيه لبنان محمد بن سلمان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پمپ و مخزن برای طبقات فوقانی الزامی است

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: نصب پمپ و مخزن برای طبقات فوقانی الزامی است.

یاسر اکبریان امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران در خصوص نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و یا شبکه آب، اظهار کرد: با مشترکینی که به صورت مستقیم اقدام به نصب پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر مشترکی که به دلیل افت فشار شبکه نیازمند استفاده از پمپ برای تقویت فشار آب داخل ساختمان باشد می‌بایست بین پمپ و کنتور از مخزن ذخیره آب استفاده کند.

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان اضافه کرد: طبق بند ۲-۳۴-۴ آیین‌نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه‌های آب و فاضلاب کشور در مواردی که در شبکه افت فشار و یا کمبود آب وجود دارد مشترک اجازه نصب پمپ بر روی شبکه آب به طور مستقیم را نخواهد داشت و در صورت تخلف، شرکت نسبت به قطع انشعاب آب تا برچیدن پمپ اقدام خواهد کرد.

اکبریان به مشکلات ناشی از نصب مستقیم پمپ بر روی شبکه آب اشاره و تاکید کرد: این اقدام باعث نشان دادن مصرف غیر واقعی بر روی کنتور آب و تحمیل آب بهای بسیار بیشتر از مقدار واقعی مصرف به مشترکین (در مواقع افت فشار آب به دلیل مکش پمپ آب به همراه مقادیر زیادی هوا و کف از کنتور عبور می‌کند) و همچنین ایجاد فشار منفی ناشی از کارکرد تعداد زیادی پمپ‌های خانگی بر روی شبکه آب موجب مکیده شدن آب سطحی آلوده و فاضلاب خانگی در نقاطی می‌شوند که شبکه آب دارای شکستگی و یا دارای نشتی است.

وی بیان کرد: مشترکین در صورت مشاهده هرگونه شکستگی یا وجود انشعابات غیرمجاز و نصب پمپ بدون مخزن بر روی شبکه آب به مرکز ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است اطلاع داده شود تا همکاران در اسرع وقت بررسی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بالا رفتن آمار مسمومیت در بیمارستان‌های بوشهر
  • نصب پمپ و مخزن برای طبقات فوقانی الزامی است
  • ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها
  • استقبال مسافران نوروزی از ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در لرستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بازدید ۲۲۰ هزار نفری مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری یزد
  • اقامت بیش از یک‌ میلیون و ۳۵۰ نفر شب در فارس
  • تصاویر| راه آهن همراه مسافران نوروزی
  • بازدید ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن گردشگری فارس/حافظیه در صدر بازدید‌ها
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید