Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@02:26:28 GMT

واکسن برکت با نمونه غربی آن قابل مقایسه نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۲۱۳

واکسن برکت با نمونه غربی آن قابل مقایسه نیست

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت که واکسن برکت با همه آنچه که غربی‌ها در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله محمدی گلپایگانی در مراسم آئین افتتاح ۱۰۰ مدرسه جدید برکت، ۳۵۰ مسجد و امضای تفاهم نامه احداث ۱۰۰۰ مدرسه برکت با اشاره به گزارش جامع، کامل و بلیغ دکتر مخبر در رابطه با فعالیت‌های گسترده‌ای که این ستاد اجرایی دارد و کارهای عظیمی که تاکنون انجام شده، به ویژه بنیاد برکت، بیان کرد: برای من که بسیار جالب بود شنیدن این گزارش و ان شاءالله به حضرت آقا عرض خواهم کرد آن چه را من شنیدم و آن فعالیت‌های عظیمی که این ستاد اجرایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: می‌توانم بگویم تقریبا چراغ خاموش دارند کارشان را انجام می دهند، به خصوص در مسئله تولید واکسن طوری که من از ایشان شنیدم، چیزی که در دست تکمیل آن هستند و انجام می‌دهند، با همه آنچه را که غربی‌ها و هرجا در این رابطه فعالیت دارند، قابل مقایسه نیست.

آیت الله محمدی گلپایگانی ادامه داد: آنچه را که آمریکایی‌ها به نام فایزر درست کردند، تاکنون چند نفر را کشته و یا جواب نداده و برخی‌ از کشورها اصلا از قبول این واکسن خودداری کردند و قبول نکردند و نکته مهم این است که در عین تحریم که همه درها را به روی ما بستند این کار انجام شده و امروز این مسائل را ما می‌‍شنویم و می بینیم. 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: گلپایگانی آیت الله محمدی گلپایگانی حجت الاسلام محمدی گلپایگانی آیت الله گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.
مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات