Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@18:45:06 GMT

۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در بازار زنجان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۲۶۳

۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در بازار زنجان توزیع می‌شود

جواد تاراسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر در خصوص میزان گوشت گرم دام در سطح استان زنجان هیچ کمبودی وجود ندارد و تولید این فرآورده خام دامی بیشتر از نیاز است.

وی  اظهارداشت: هفته گذشته ۹۹ تن گوشت مرغ منجمد وارد بازار استان زنجان شد که این مهم به منظور جبران کمبود این فرآورده خام انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در روزهای جاری نیز ۵۵ تن از این فرآورده منجمد در بازار استان زنجان توزیع و در واحدهای عرضه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.
به گفته تاراسی، در زمان حاضر ‭‭۱۰۰‬‬ تن گوشت مرغ منجمد در انبار ذخیره شده است.
وی خاطرنشان کرد: سه برابر نیاز در واحدهای تولیدی استان زنجان گوشت مرغ تولید می شود و مرغداری‌ها همکاری خوبی با سازمان جهاد کشاورزی دارند.

برچسب‌ها دفتر امور طیور گوشت مرغ زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت مرغ زنجان گوشت مرغ زنجان اخبار کنکور استان زنجان گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی

ایسنا/گیلان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در موج اول سفرهای نوروزی در مجموع ۲۹ میلیون و ۳۱۲ هزار لیتر بنزین در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان توزیع شده است.

مجتبی شکوری امروز، ۹ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزان مصرف بنزین در استان گیلان همزمان با ایام موج اول سفرها در تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع ۲۹ میلیون و ۳۱۲ هزار لیتر بنزین در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان توزیع شده است.

وی متوسط مصرف روزانه بنزین در استان گیلان همزمان با تعطیلات عید نوروز را چهار میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر دانست و یادآور شد: شاهد افزایش مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی نسبت به روزهای عادی هستیم؛ این در حالی است که متوسط مصرف روزانه بنزین در اسفندماه چهار میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان از کاهش ۳.۴ درصدی مصرف بنزین در بازه مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان و شرایط آب و هوایی و بارندگی های شدید منجر به کاهش سفرها و در نتیجه کاهش مصرف سوخت شده است.

شکوری از فعال بودن ۲۳۰ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در استان خبر داد و گفت: ۱۳۰ جایگاه بنزین و نفت گاز و ۱۰۰ جایگاه CNG داریم؛ از این ۱۰۰ جایگاه نیز، ۳۸ جایگاه دومنظوره می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان