Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:35:36 GMT

آغاز طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۳۶۲

آغاز طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات

معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز طرح نظارت نوروزی با عنوان «تسهیل کسب و کار نوروزی سال ١۴٠٠» از امروز ١۶ اسفند تا ١۵ فروردین ١۴٠٠ خبر داد.

به گزارش برنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان اظهار کرد: امسال با توجه به تأکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر ورود جدی برای برخورد با تخلفات و موضوع تحریم‌ها، با برپایی گشت‌های مشترک ورود جدی در بازار داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال جاری ۵٠٠ هزار پرونده در تعزیرات رسیدگی شده و حدود ٢۵٠ هزار پرونده توسط سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان و بقیه توسط سایر دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک تشکیل و رسیدگی شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است، اما وظیفه قانونی و شرعی دارد و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند که تعزیرات باید ورود جدی داشته باشد، منتظر ارجاع پرونده تخلف نمی‌مانیم و طبق ماده ١٩ آیین نامه تعزیرات اختیار قانونی برای راه‌اندازی شعب سیار دارد.

سرابیان بیان کرد: طرح نظارت نوروزی با عنوان «تسهیل کسب و کار نوروزی سال ١۴٠٠» از امروز ١۶ اسفند تا ١۵ فروردین ١۴٠٠ برگزار و از مردم تقاضا داریم در روزهای پایانی سال و نوروز چنانچه تخلفی مشاهده کردند از طریق سامانه ١٢۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت یا سامانه ١٣۵ تعزیرات حکومتی گزارش تخلف را اعلام کنند، البته همکاران ما در روزهای تعطیل هم در شعب تعزیرات حضور دارند و مردم می‌توانند با مراجعه حضوری شکایات خود را برای رسیدگی ثبت کنند.

وی افزود: طبق ماده ١٨ آیین‌نامه سازمان تعزیرات حکومتی می‌توانیم مستقیما برای رسیدگی به شکایات و تخلفات ورود کنیم و این گزارش‌ها برای اعلام نظر کارشناسی به نهادهای نظارتی ارسال می‌شود و در صورتی که کارشناسی لازم را انجام ندهند از نظرات کارشناسان رسمی دادگستری بهره می‌گیریم و نسبت به صدور حکم اقدام می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی تعزیرات مقام معظم رهبری مجلس آیین نامه کسب و کار روزهای پایانی سال نوروز معدن و تجارت کارشناسی مقام معظم رهبری نوروز سازمان تعزیرات حکومتی سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد گفت: به مناسبت عید سعیدفطر تعداد سه نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیات عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس و در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مجازات تعداد سه نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • رسیدگی فوری به پرونده‌های زیرمیزی پزشکان