Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@08:06:29 GMT

در لیگِ صفر- صفر مثل «سپاهان» زیبا باشید

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۳۸۳

در لیگِ صفر- صفر مثل «سپاهان» زیبا باشید

عصرایران؛ احسان محمدی- هواداران پر تعداد استقلال و پرسپولیس از این تیتر خوش‌شان نمی‌آید اما تا هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، این سپاهان اصفهان است که زیباترین فوتبال را به نمایش گذاشته است. آن‌ها که فوتبال را دنبال می‌کنند می‌دانند که فارغ از سبک بازی حریف که اتوبوس پارک کند یا نکند، کیفیت نمایش تیم شما آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سپاهان اصفهان این هفته در اراک با نتیجه 6-1 آلومینیوم را در هم شکست. اینکه رسول خطیبی با ترک ناگهانی اراک خنجر در قلب آن‌ها کاشت، اینکه با کمبود بازیکن در خط دفاعی روبرو هستند، اینکه دروازه‌بان مرتکب چند اشتباه مهلک شد، اینکه محمد ایرانپوریان در دقیقه 48 اخراج شد، همه یک‌طرف، اینکه سپاهان دارد فوتبال را زیبا بازی می‌کند طرف دیگر.

مشخص نیست که چه زمانی یک تیم، سپاهان را به خاطر این سبک تهاجمی تنبیه کند اما آن‌ها با 32 گل زده لذت را به لیگ کسالت‌باری برگردانده‌اند که با تساوی عقد اخوت بسته است. شاگردان محرم نویدکیا 10 گل از پرسپولیس صدرنشین بیشتر زده‌اند و اصرار سرمربی جوان باعث شده که سجاد شهباززاده با 15 گل بهترین فصل عمرش را بگذراند و محمدرضا خلعتبری در 37 سالگی ستاره شود! آن‌ها حالا سلطنت یحیی گل‌محمدی را به چالش کشیده‌اند. تنها با یک گل کمتر در رتبه دوم ایستاده‌اند و علیرضا مرزبان احتمالاً کفش سفارش داده تا بعد از قهرمانی از اصفهان پیاده به تهران بیاید!

پرسپولیس در آبادان به معنای واقعی کسالت‌بار بازی کرد. آن‌ها در حالیکه امیدوار بودند بتوانند مهدی ترابی را در ترکیب داشته باشند به خاطر شکایت سوشا مکانی از این فرصت محروم شدند. موضوعی که بابت آن سخت گله‌مند هستند که اولین‌بار است به خاطر یک بازیکن داخلی از پنجره نقل و انتقالات محروم شده‌اند. کاش این سخت‌گیری برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد تا شاید درس عبرتی در شیوه عقد قرارداد تا پرداخت بدهی‌ها شود.

فرصت‌سوزی احمد نوراللهی و بازی کم فروغ سیامک نعمتی داد همه را درآورد. پرسپولیس در زمستان و در ورزشگاه خالی آبادان و در روزهای نزول نفت دو امتیاز حساس از کف داد. تصور کنید هواداران پرشور این تیم در ورزشگاه بودند و هوای گرم خوزستان ... بهرحال همین تک امتیاز هنوز صدر جدول را قرمز نگه داشته است.

تراکتور یکی از عجیب‌ترین پیروزی‌ها هفته را جشن گرفت. آن‌ها 2-1 نساجی را در شرایطی شکست دادند که محمد عباس‌زاده و میثم تیموری دو پسر مازندران گل زدند و شادی‌های پس از گل‌شان با خشم و اندوه همراه بود. شهرخودرو هم با 2 گل پیکان را شکست داد اما گل‌گهر و مس رفسنجان و سایپا و نفت مسجدسلیمان تن به تساوی صفر-صفر دادند.

بازی بزرگ هفته را استقلال و فولاد در حالی برگزار کردند که همه نگاه‌ها به فرهاد مجیدی بود. چهره محبوبی که باز هم به نیمکت این تیم برگشته تا بالاخره طلسم را بشکند. فولاد بازی را مسلط شروع کرد و موقعیت‌هایش را هدر داد تا در اندک اندک بازی به تعادل برسد و شیخ دیاباته نشان دهد با آن بازیکن فصل قبل فاصله دارد. همه چیز تا دقیقه 80 مساوی پیش می‌رفت که ارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی گل زد. این یک پیروزی 6 امتیازی برای استقلال و مجیدی بود. آنها در صورت شکست جایشان را به فولاد می‌دادند ما حالا با 4 امتیاز بیشتر بالای سرشان ایستاده‌اند و با روحیه بسیار بهتر برای پرسپولیس و سپاهان کُری می‌خوانند.

در هفته هجدهم سپاهان در اصفهان میزبان تراکتور است، پرسپولیس از نفت مسجدسلیمان پذیرایی می‌کند و استقلال به تبریز می‌رود تا با ماشین‌سازی یکی از گزینه‌های سقوط دیدار کند. بازگشت مجیدی لیگ را جذاب‌تر می‌کند. شک نکنید.

بیشتر بخوانید: «فکری» دوای درد آبی نشد لبخند ادامه‌دار پرسپولیسِ سیاه‌پوش در صدر پنجره‌بازی در پرسپولیس لذت مخالف‌خوانی به سبک «علی کریمی» لینک کوتاه: asriran.com/003FMH

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف مس رفسنجان می‌رود.

به گزارش مشرق، سرخپوشان پایتخت پس از تمرینات بدنسازی، روز یکشنبه هفته آینده در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌روند.

پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ۱۹ فروردین در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • آغاز سخت‌ترین دوران حضور مورایس در ایران
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان