Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@05:07:34 GMT

دشان: نگران نیمکت نشینی گریزمان در بارسلونا نیستم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۴۱۰

دشان: نگران نیمکت نشینی گریزمان در بارسلونا نیستم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه هنوز هم به آنتوان گریزمان اعتماد دارد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه ماه تا آغاز رقابت های یورو 2020 مانده و تیم های ملی اروپایی مهیای حضور در این تورنمنت بزرگ می شوند. آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا در هفته های اخیر حضوری مستمر در ترکیب ثابت نداشته و بارها به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه نسبت به این موضوع نگران نیست و نیمکت نشینی را برای هر بازیکنی امری طبیعی می داند.

 

 

دیدیه دشان گفت: "ممکن است در برخی دیدارها آنتوان گریزمان فرصت کمتری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بارسلونا داشته باشد، اما این اتفاق نیز توانایی ها و سطح بازی او را زیر سوال نمی برد. در ماه نوامبر پل پوگبا حتی یک دوره دشوارتر را در ترکیب منچستریونایتد را پشت سر می گذاشت. اما حضور او در در ترکیب تیم ملی فرانسه باعث بهبود شرایط خود پل پوگبا نیز شد و او نمایش بسیار خوبی مقابل پرتغال ارائه داد.

 

در مورد گریزمان نیز موضوع مشابه بوده و در واقع همان مسئله اعتماد و زمان بازی کردن اوست. خود بازیکنان نیز می دانند که شرایط اردوی تیم ملی فرانسه یک محیط دیگر است. زیر سوال بردن گریزمان درست نیست و کم بازی کردن برای همه بازیکنان رخ می دهد. اگرچه در ترکیب تیم رقابت وجود دارد و این طبیعی است، اما گریزمان همچنان مورد تایید من خواهد بود."

آنتون گریزمان پل پوگبا دشان (سرمربی) تیم ملی فرانسه بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان پل پوگبا دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بارسلونا تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با نفت‌آبادان اعلام شد.

طرفداری | اوسمار بدون تغییر تیمش را به بازی با نفت‌آبادان فرستاده است.

نفت‌آبادان و پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. ترکیب سرخ‌ها برای این دیدار به شرح زیر است:

امیررضا رفیعی، امید عالیشاه، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • وست هم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب پرسپولیس برابر نفت‌‌آبادان؛ همان همیشگی!
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس