Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد، بازیکنان این تیم از شکست مقابل استقلال درس بزرگی بگیرند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید آذری پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل استقلال اظهار داشت: به تیمی که بازی خوب می‌کند، امتیاز نمی‌دهند. به آن تیمی که دقت و تمرکز بیشتری دارد و توپ‌هایش را به گل تبدیل می‌کند، امتیاز می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با استقلال درس بزرگی برای بازیکنان ما می‌شود که از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند. استفاده کنند. همانند بازی با پرسپولیس ما هدیه‌ای را که برای خودمان فرستاده بودیم، پس فرستادیم و با دقت لازم بازی نکردیم.

وی ادامه داد: زمانی که بازی به سمت حوادث می‌رود ممکن است که یک پنالتی پیش بیاید. فکر می‌کنم کمترین حق فولاد یک امتیاز بود، ولی نتوانستیم حداقل امتیاز را بگیریم. به بازیکنان استقلال هم تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه لیگ فولاد روند خوبش را طی کند. از بچه‌ها و نکونام تشکر می‌کنم. ما همه تلاش‌مان را برای پیروزی کردیم، ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره داوری بازی استقلال - فولاد خوزستان گفت: اجازه دهید که کارشناسان درباره داوری صحبت کنند. فکر نمی‌کنم که ما این اجازه را به خودمان دهیم که درباره هر صحنه‌ای اظهارنظر کنیم. تیم ما باخته است و باید باخت شرافتمندانه بپذیریم و بیشتر کار کنیم که اگر چنین شرایطی پیش آمد طوری بازی کنیم که در پایان بازی با هر اشتباهی بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم. 

آذری درباره پنجره بسته فولاد در نقل‌وانتقالات گفت: ما سال گذشته در نیم‌فصل دوم توانستیم نقل‌وانتقالات خوبی داشته باشیم، ولی امسال با توجه به محدودیتی که داریم، هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و بعید است که بتوانیم تا 28 اسفند و پایان فصل نقل‌وانتقالات، پنجره‌مان را باز کنیم. 

وی در پاسخ به این پرسش که پنجره بسته فولاد در آسیا برای این تیم مشکل‌ساز نخواهد بود و آیا با فدراسیون رایزنی کرده‌اند که کمکی در این خصوص انجام دهند، خاطرنشان کرد: همین فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت پنجره ما را بسته است و ما مجبور شدیم به سمت CAS برویم. اگر قرار بود که پنجره‌مان را خود اینها باز کنند، چرا بستند؟! ما تمام مستندات‌مان تکمیل بود، ولی کمیته تعیین وضعیت بسته است. اگر تلاشی هم بکنند ما ممنون می‌شویم، ولی مجبوریم با همین شرایط در پلی‌آف آسیا بازی کنیم و اگر صعود هم کنیم با همین تیم ادامه خواهیم داد. 

لیگ برتر فوتبال| انتقام استقلال از فولاد و نکونام/ مجیدی نخستین گام را محکم برداشت

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید آذری فولاد خوزستان استقلال سعید آذری فولاد خوزستان استقلال پنجره ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با قلبمان بازی کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  جواد نکونام، سرمربی استقلال همچنان در ظاهر خود را به قهرمانی تیمش علاقه‌مند نشان نمی‌دهد، اما همه می‌دانند آقای سرمربی تا چه اندازه به دنبال دستیابی به جام قهرمانی است تا شاید نخستین مربی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر باشد که موفق شده در اولین سال مربیگری به جام قهرمانی دست یابد. جواد نکونام پس از بازی با شمس آذر قزوین با اینکه از عملکرد خط دفاع تیمش در دقایق پایانی رضایت نداشت، اما بابت تداوم صدرنشینی بسیار خوشحال بود و به شاگردانش حرف‌هایی زد که موجب افزایش روحیه آن‌ها شد. نکونام در صحبت‌های خود با بازیکنان گفت:« هنوز چیزی تمام نشده است. ما ۶ بازی تا پایان لیگ داریم که یکی از دیگری مهم‌تر است. جام حذفی را از دست دادیم و نباید اجازه بدهیم اتفاق بدی درلیگ برتر برای ما رخ دهد. باید در بازی‌های آینده با قلبمان بازی کنیم. آن هواداری که در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و شما را تشویق کرده لایق بهترین‌ها است و ما باید برای هوادارنمان تلاش کنیم تا آن‌ها آخر فصل خوشحال باشند و بخندند. ما ۶ بازی سخت پیش رو داریم. هیچ چیزی تمام نشده است و باید تلاش کنیم بهترین اتفاق ممکن برای ما رخ دهد. این همه در صدر بودیم و باید تا آخر بجنگیم تا این موقعیت از دست ما نرود».

نکونام در جریان صحبت با بازیکنان به آن‌ها توصیه کرده در بازی‌های باقیمانده عمیقاً از مصاحبه کردن خودداری کنند مگر زمانی که خبرنگاران در میکسدزون بعد از بازی‌ها حضور دارند. نکونام فقط به بازیکنان این اجازه را داده که در میکسدزون مصاحبه کنند وباید دید آیا بازیکنان توصیه سرمربی را عمل خواهند کرد یا خیر. سرمربی استقلال به حفظ آرامش تیمش تأکید دارد و هیچ بعید نیست تمرینات استقلال در هفته‌های پیش رو به روی تماشاگران باز نباشد واین تصمیم تا پایان لیگ برتر ادامه یابد. این طور که گفته می‌شود نکونام قصد دارد برای مدت ۳۰ تا ۴۰ روز قوانین سفت و سختی را در اردوی تیمش اعمال کند تا مشکل حادی به وجود نیاید.

وی در مورد حمایت تماشاگران هم گفت:«حقیقتاً در این هفته‌های پایانی به تماشاگران و حمایتشان بیشتر از همه روزهای قبل نیاز داریم. ما برای آن‌ها می‌جنگیم و می خواهیم آن‌ها هم ما را تنها نگذارند».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!