Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:05:28 GMT

ده‌ها مزدور سعودی اسیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۴۸۳

ده‌ها مزدور سعودی اسیر شدند

مقاومت یمن ده‌ها مزدور سعودی را اسیر کرد.

به گزارش برنا، خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد که نیروهای مقاومت یمن ارتفاعات النضود در جبهه العلم در شمال شهر مأرب را آزاد کردند.این گزارش حاکیست که آنان در این عملیات شماری از مزدوران آل سعود را به هلاکت رسانده و ده ها نفر را اسیر کردند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یمن یمن یمن مزدور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد نقشه دیجیتالی از تونل‌های مقاومت

ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد نقشه دیجیتالی از تونل‌های مقاومت فلسطین در غزه است.

به گزارش ایسنا، وب‌سایت «واللا» به نقل از یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد اعضای ارتش و سرویس شاباک برای ایجاد نقشه دیجیتالی با استفاده از هوش مصنوعی از تونل‌های غزه با یکدیگر ملاقات کردند.

سایت واللا گزارش داد که یک نقشه دیجیتالی از شبکه تونل‌ها برای درک هدف حماس و آنچه محافظت از سربازان در طول جنگ خوانده می‌شود، ایجاد شده است.

دسامبر گذشته، روزنامه فایننشال تایمز به نقل از منابع اسرائیلی تخمین زد که شبکه تونل‌های حماس بزرگتر از شبکه متروی لندن است و رهبران و مبارزان حماس را قادر می‌سازد برای مدت طولانی در داخل آن پنهان شوند.

بر اساس ادعای اشغالگران، جنبش حماس زرادخانه موشکی و تسلیحاتی خود را در داخل تونل‌ها نگهداری می‌کند که در برابر دستگاه‌های جاسوسی و حملات هوایی رژیم صهیونیستی مصون هستند و همچنین مدعی است که اسرای صهیونیست را نیز در داخل تونل‌ها نگه داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!
  • عصبانیت شدید مزدور اینترنشنال از حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • تبریک کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به ایران
  • فیلم/ عصبانیت شدید مزدور اینترنشنال از حمله ایران به اسرائیل
  • تصمیمی که سرنوشت چهار مزدور سودانی را عوض کرد
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان
  • بازی مهدی طارمی در اینتر عربستان!
  • طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد نقشه دیجیتالی از تونل‌های مقاومت