Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:52:51 GMT

ماشین سازی نیمه دوم را 12 نفره آغاز کرد!

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۵۰۸

ماشین سازی نیمه دوم را 12 نفره آغاز کرد!

تیم فوتبال ماشین سازی در اتفاقی عجیب نیمه دوم دیدار برابر ذوب آهن را با 12 بازیکن آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی اتفاقات جالب توجهی داشت؛ از گل دقیقه اول بازی توسط مجتبی حق دوست تا ضربه عجیب فرشاد محمدی مهر که از فاصلیه تقریبا 50 متری وارد دروازه محمد امین رضایی شد.


البته این تنها اتفاقات این نبرد انتهای جدولی نبود و در ابتدای نیمه دوم و ثانیه هایی پس از شروع بازی، داور مجبور به قطع بازی شد؛ ماجرا از این قرار بود که مجید محافظت کار پس از شروع بازی بلافاصله متوجه می شود که تعداد بازیکنان تیم حریف 12 نفر است و سریع این موضوع را به داور چهارم انتقال می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داور مسابقه نیز پس از اینکه مطلع می شود، بازی را قطع می کند و پس از شمارش بازیکنان، به بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی دستور خروج زمین می دهد. این موضوع باعث وقفه ای چند دقیقه ای در بازی شد و سرانجام در دقیقه 48، بهمن سالاری که باید جای خود را به آیدین قهرمانی می داد، با کارت زرد داور جریمه شد و جای خود را به قهرمانی داد.  


البته ذوبی ها معتقدند که در همین چند دقیقه آیدین قهرمانی جلوی یکی از ضدحملات تیمشان را گرفته است. به هر حال این بازی با برتری ذوب آهن در دیداری 6 امتیازی همراه شد ولی شروع بازی با 12 نفر از آن اتفاقاتی است که می تواند در میان عجیب ترین رخدادهای فصل فوتبالی ایران جای بگیرد.

ماشین سازی تبریز ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ذوب آهن اصفهان ماشین سازی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • نتیجه‌ گرفتن مس رفسنجان با پشت سر گذاشتن بحران بدنسازی!
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد