Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیاتی مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه گفت : امسال ۳ هزار و ۶۹۹  پرواز از فرودگاه کرمانشاه انجام شده است.

او گفت : در این مدت ۲۷۹ هزار و ۶۶ مسافر از طریق فرودگاه کرمانشاه جا به جا شده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امسال هزار و ۷۶۱ تُن بار از طریق این فرودگاه جابه جا شده که با کاهش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال رو به رو بوده است.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه ادامه داد: طبق مصوبات ستاد کرونا و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه با ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او افزود: در طول هفته به طور میانگین ۱۱۰ پرواز از فرودگاه کرمانشاه به مقصد‌های تهران، مشهد مقدس، عسلویه، بندرعباس، کیش و قشم انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل پرواز فرودگاه پروازهای فرودگاه فرودگاه بین المللی فرودگاه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها

آفتاب‌‌نیوز :

 در پی انجام عملیات  سپاه پاسداران علیه مواضع اسرائیل، به اطلاع می‌رساند مطابق نوتام (هشدار پروازی) شماره «۱۱۸۴» همه پرواز‌های امروز (یکشنبه) فرودگاه بین المللی مهراباد تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین باطل شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، پیش از این نیز بر اساس نوتام صادره شماره «۱۱۳۵» فرودگاه مهرآباد از ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد تا ساعت ۱۲ امروز بسته اعلام و همه پرواز‌های این بازه باطل اعلام شده بود.

پرواز‌های چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

 به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پرواز‌های خود را باطل اعلام کرد.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- در گفتگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پرواز‌ها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود، اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پرواز‌های فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • تکلیف کسانی که پروازشان باطل شده چه می‌شود؟
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به مقصد ١٠ شهر باطل شد
  • ممنوعیت پروازی در برخی فرودگاه های ایران تا فردا + اسامی استان ها
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران
  • افزایش ۲۱ درصدی شمار پرواز‌های فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر امسال
  • ثبت رکورد انجام ۱۹۷ پرواز در فرودگاه مشهد طی تعطیلات عید فطر
  • ثبت رکورد انجام ۱۹۷ پرواز در فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر