Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم اعطای بخشداری شهر کشکسرای شهرستان مرند، وحدت را رمز موفقیت کشور در تمامی زمینه‌ها عنوان کرد.

او به موقعیت خاص جغرافیایی شهر کشکسرای اشاره کرد وافزود:این شهر در مسیر ترانزیت کالا به اروپا و ترکیه قرار گرفته است و دارای پتانسلی‌های فراوان برای بهره مندی جهت پیشرفت در منطقه را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:مدیریت فرآیندی و ارائه خدمات عمومی باید حتی در در دورترین نقاط شهری و روستایی هم به مردم ارائه داده شود چرا که مردم نقش اصلی در به ثمر رسیدن انقلاب را دارند.

استاندارآذربایجان شرقی در ادامه گفت:شهرستان ویژه مرند یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان است و باید مسئولین این شهرستان بیشتر از پیش در جهت رشد آن کوشا باشند.

پورمحمدی خواهان حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای شد و افزود:مردم با حضور حداکثری خود و انتخاب افراد اصلح نقش به سزایی در پیشرفت و ابادانی مناطق زندگانی خود دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی صندوق های رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از عوامل برگزاری هجدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ماست، جامعه‌ای که در معرض شدیدترین هجمه‌ها و تهدیدات فرهنگی اجتماعی از سوی دشمنانی است که اعتقادات و باورهای مردم را هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: حاصل فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثارگری را در عملیات غرور آفرین وعده صادق مشاهده کردیم که درس‌های بزرگی برای ما و جبهه مقاومت داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نقش ولایت فقیه که مهم‌ترین رکن در سیره شهدا است در عملیات وعده صادق بسیار برجسته بود و قطعاً اثبات کننده‌ی برتری علمی و دست برتر نظام اسلامی نسبت به دشمنان بود.

مهاجر ضمن قدردانی و تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای کردکوی، اظهار کرد: یادواره شهدای شهرستان کردکوی کار ارزشمند مردمی بود که در شأن شهدای گرانقدر و مردم شریف شهرستان رقم خورد.

وی یادآور شد: رویکرد دولت مردمی این است که مردم محور کارها باشند و دولت پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

کد خبر 6085966

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد