Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@21:27:50 GMT

حمله شدید افشین پیروانی به فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۵۶۹

سرپرست پرسپولیس بعد از بازی این تیم با نفت آبادان صحبت هایی عنوان کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، افشین پیروانی پس از تساوی پرسپولیس با نفت آبادان گفت: بحث فنی را باید کادرفنی توضیح دهد، گله ای که دارم از فدراسیون فوتبال است، ما فکر کردیم با آمدن رئیس جدید فدراسیون اشتباهات گذشته تکرار نمی شود ولی متاسفانه الان می بینیم در حق پرسپولیس بزرگ کم لطفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دوستان کمیته تعیین وضعیت یادآوری می کنم که اگر قرار است ایراد و اشکال را رسیدگی کنند، بحث اینکه پنجره ما چرا بسته شده فکر میکنم پنج هزار مربی، بازیکن، سرپرست همه نسبت به تیم های قبلی شان معترض هستند و طلب دارند و الان چه چیزی شده به یکباره آقایان دارند برای پرسپولیس قانون را اجرا می کنند. الان در خود پرسپولیس ما، اکثر کادرفنی و بازیکنان از باشگاه های قبلی شان طلب دارند چرا به این رسیدگی نمی کنند؟ زورشان فقط به پرسپولیس رسیده است؟ نمی دانم به کی باید بگوییم، ما از آسیا توانستیم پنجره مان را باز کنیم چرا اینجا زورمان نمی رسد.

در این حین خبرنگار پرسید"یعنی معتقدید برای باشگاه های دیگر همکاری شده؟" پیروانی پاسخ داد: این مورد نسبت به باشگاه های دیگر هم بوده، من می گویم پرسپولیس که زورش رسید از آسیا پنجره اش را باز کند اما در داخل می خواهند قانون را اجرا کنند، چرا برای بقیه تیم ها قانون را رعایت نمی کنند؟ چرا نسبت به تیم های دیگر که عرض کردم، سرمربی ما از 5 جای دیگر طلب دارد، خب اگر زورتان می رسد بروید این ها را بگیرید تمام قانون دارد اجرا می شود؟ بحث پروتکل، سازمان لیگ می گوید با چارتر بروید. کدام یک جز دو سه تیم لیگ برتری با چارتر می روند، کدام تیم هر یک هفته ده روز تست کرونا می دهد؟ فقط از راه دور نشسته اند کنترل می کنند آخر اینکه نشد؟ با اعصاب ما بازی کردند.

وی در مورد ترابی گفت: ترابی تا 5 دقیقه قبل بازی نمی داند بازی می کند یا نه. او را به آبادان آوردیم، می خواهیم بگوییم برادر، دوست عزیز، قانون را می خواهند اجرا کنند ما حرفی نداریم ولی آیا برای همه اجرا می کنند؟ تیم لیگ یکی بوده تیم را فروخته اند بدون اینکه یک ریال به بازیکنش بدهد امتیازش را فروخته است آیا زورتان به آنها رسید؟ فقط می خواهید بگویید در مقابل پرسپولیس ایستادید؟ من می دانم دست به دست هم داده اید این تیم نتیجه نگیرد ولی ما پرسپولیس هستیم، سالیان سال است که حرف و حدیث پشتمان زیاد است ولی بدانید ما با قدرت می آییم و با قدرت هستیم و قهرمانی دیگر را هم می آوریم ولی شما که دنبال وضع قانون هستید و می خواهید قانون را اجرا کنید همه را به یک چشم نگاه کنید. آقای کمیته تعیین وضعیت این نیست که بیایید فقط در حق پرسپولیس بگویید قانون اجرا شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس افشین پیروانی فدراسیون فوتبال تابناک ورزشی سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز کردند.

* این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

* پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

* در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود.

* وحدت هنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

* حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جام حذفی برگزار می‌شود.

کد خبر 6086975

دیگر خبرها

  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • حاشیه امنیت انضباطی برای خودی ها