Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، چامه معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : برای بهره برداری از طرح آبخیزداری حوزه آبخیز «خشکه رود بوژان» در بخش فیرورآباد به مساحت ۱۴ هزار هکتار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده و این طرح آبخیزداری ۱۰ روستای منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طرح‌های آبخیزداری از سال ۷۰ در استان کرمانشاه آغاز شده، گفت : طی سال‌های اخیر از ۸۰۰ هزار هکتار طرح مطالعاتی در قالب ۳۰ پروژه، ۵۵۰ هزار هکتار آن به بهره برداری رسیده است.

او افزود: اجرای هر هکتار طرح آبخیزداری ۵۳۰ متر مکعب از هدر رفت روان آب جلوگیری می‌کند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع طبیعی منابع طبیعی و آبخیزداری پروژه های عمرانی طرح آبخیزداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه راهکارهای حفاظت از ذخایر و پیشگیری از فعالیت های صید و صیادی غیر مجاز با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره شیلات شهرستان پلدشت و هیات مدیره تعاونی های ۱۸ و ۱۹ صیادی سد ارس، بررسی شد.

  همچنین در این جلسه ظرفیت های آبزی پروری و بهره برداری اصولی از آبزیان دریاچه سد ارس به عنوان یک منبع آبی مطرح و ارزشمند شیلاتی در کشور و راهکارهای مبارزه با صید غیر مجاز و روشهای کنترل عرضه آبزیان صید شده و نحوه همکاری و اقدامات مشترک بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی استان اردبیل امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • آبگیری ۵۰ درصد از سازه‌های آبخیزداری منابع‌طبیعی استان
  • بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد
  • شوری ۶.۵ میلیون هکتار اراضی کشاورزی و چالش بهره‌وری در تولید
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • ۵۰ درصد سازه‌های آبخیزداری استان مرکزی آبگیری شد