Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:11:17 GMT

نکونام: باختیم ولی نه فحش می دهیم، نه گریه می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۵۸۵

نکونام: باختیم ولی نه فحش می دهیم، نه گریه می کنیم

سرمربی فولاد در نشست خبری شرکت نکرد ولی در پایان بازی و در جمع خبرنگاران گفت باختیم ولی گریه نمی کنیم، استوری نمی گذاریم.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی بزرگ هفته موفق شد فولاد را شکست دهد. جواد نکونام در اعتراض به حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری، به کنفرانس بعد از بازی نرفت چرا که باید ابتدا تیم مهمان در این نشست حضور پیدا می کرد ولی او در جمع خبرنگاران حرف هایی زد که مخاطب او محمود فکری و فرهاد مجیدی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکونام در پایان بازی در رابطه با غیبت در کنفرانس بعد از بازی گفت: من به نشست خبری نرفتم، به این دلیل که اول باید من می ‌رفتم، ولی به هر حال سرمربی تیم مهمان به نشست رفته بود. چون قانون را رعایت نکردند من هم به نشست خبری نرفتم. 


وی ادامه داد: به تیم استقلال تبریک می ‌گویم، بازی را بردند. بازی متعادل بود. هم استقلال موقعیت داشت و هم ما موقعیت داشتیم. ما روی پنالتی گل خوردیم و باختیم ولی مشکلی نداریم و نه به کسی فحش می‌ دهیم، نه بی احترامی می ‌کنیم، نه استوری علیه کسی می‌گذاریم، نه گریه می‌کنیم و فقط برای بازی‌های بعد تمرین می‌ کنیم و زحمت می کشیم.


نکونام ادامه داد: ان شالله برد هم مبارکشان باشد. امیدوارم تیم استقلال همیشه موفق باشد. ما خودمان تلاش می کنیم و روی تیم خودمان برنامه ریزی می کنیم. بعد از بازی هم نه به کسی بی احترامی می کنیم، تبریک می گوییم و خسته نباشید می گوییم، گریه نمی کنیم و بچه هم نیستیم. بردند، مبارکشان باشد.


وی در مورد پنالتی استقلال گفت: از دوربینی که باشگاه ضبط کرده بود، چیزی مشخص نبود و صحنه را ندیدم. 


وی در پاسخ به این سوال که منظورتان از اینکه گریه می کنند یا بد اخلاقی می کنند چه کسی است، گفت: صحبتم کلی است و از کسی اسم نمی برم.


وی در مورد اولین باختش جلوی استقلال در دوران مربیگری گفت: رکوردها و این مسائل برای شکسته شدن است و همه رکوردها شکسته می شوند و این چیزها وجود ندارد. مهم انجام بازی است، یک تیم می برد و یک تیم می بازد، حالا یک مدت من می برم یک مدت می بازم و من با تیم هایی که بازی کردم تیم های مدعی قهرمانی نبوده ولی به نظرم عملکردمان خوب بوده و زحمت کشیده ایم. 


وی در پایان گفت: مهمتر از همه اینکه تیممان شخصیت دارد و اینکه حریفان با ما بازی می کنند و بعد از بردشان اینگونه خوشحالی می کنند و بابت بردنمان خیلی خوشحال می شوند، استقلال تیمی است که مدعی است و انقدر وقت تلف می کند، نشان از قدرت ما دارد.

فولاد خوزستان جواد نکونام (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان جواد نکونام مربی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم

هواداران تیم فوتبال استقلال از دیدار تیم‌شان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر استقبال خوبی کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد

* هواداران استقلال استقبال خوبی از بازی کردند و بیش از 40 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* کانون مشوقین استقلال طرحی از نام لاتین جواد نکونام را به همراه هواداران در شروع بازی اجرا کرد.

* جواد نکونام به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره‌گر بازی بود. جنب و جوش‌های او آنقدر زیاد که نگاه عکاسان و دوربین‌ها را به خود جلب می‌کرد.

* امیرحسین صادقی، بازیکن پیشین استقلال که در ورزشگاه حضور دارد، با نکونام برخورد گرمی داشت.

* کوین یامگا که به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم این فصل را از دست داده با تشویق هواداران به روی سکوها رفت. آرمین سهرابیان دیگر مصدوم آبی‌پوشان نیز از روی سکوها نظاره‌گر بازی است.

* در برخی از صحنه‌ها، بارها نیمکت‌نشینان دو تیم به داور اعتراض می‌کردند.

* مهدی هاشمی‌نسب در غیاب نکونام بیشتر مواقع کنار زمین حضور داشت و با بازیکنان صحبت می‌کرد.

 

.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند
  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • خلاصه بازی جذاب استقلال و شمس آذر؛ شاگردان نکونام به صدر بازگشتند
  • استقلال مُرد تا برد ؛ نکونام غفلت نکرد | هیجان در لیگ برتر به نقطه جوش رسید
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • قانون جدید فقط برای ساکت کردن جواد است/ رسماً قصد دارند ترمز استقلال را بکشند
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)