Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امام جمعه خرم آباد در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که در بیت امام جمعه خرم‌آباد انجام گرفت با بیان اینکه "امام راحل با دنبال کردن مسیر ائمه و معصومین جریان با نفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی در ایران اسلامی ایجاد کردند" اظهار داشت: جریان با نفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی در ایران در دل سختی‌ها ایجاد شد و با بیشتر شدن مشکلات و سختی‌ها میزان سلامت این جریان فرهنگی و دینی بیشتر و از ناخالصی‌ها پاک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به طور یقین در جریان بانفوذ فرهنگی سالم دینی و مذهبی؛ افرادی شهید و تبعید شدند و به زندان افتادند، ولی این جریان تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد و نقشه‌های ۲۵۰ ساله نظام سلطه نقش برآب شدند، ولی نظام سلطه با تحمیل جنگ، فتنه، آشوب و تحریم کوتاه نیامد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مردم استان لرستان از صبح‌دم انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور داشتند و با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید همواره وفاداری خود را نسبت به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: تیزبینی امام راحل با تشکیل کمیته امداد و بنیاد شهید و همچنین رسیدگی به وضعیت عاطفی و مسائل معیشتی و اشتغال خانواده‌های شهدا کار خود را انجام دادند و امروز ما باید این مسیر را با قدرت و قوت با برنامه، فکر و طرح ادامه دهیم.

او گفت: در ماه‌های گذشته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خبر خوش ایجاد مسکن و اشتغال برای ایثارگران به استان آمدند و تفاهم نامه‌ای در این زمینه با استانداری لرستان منعقد شد، ولی با گذشت چند ماه در این رابطه اقدام اساسی انجام نشده این در حالی است که بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در استان بیکار هستند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: مردم استان لرستان با داشتن ظرفیت‌های فراوان آب، گیاهان دارویی، حبوبات، شیلات، گردشگری، باغات، ولی همواره بالاترین نرخ تورم و بیکاری و همچنین عدم رونق کسب و کار رنج می‌برند؛ در همین راستا انتظار داریم بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایجاد صنایع تبدیلی در استان می‌تواند به رفع بیکاری استان کمک کند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه اشتغال زایی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد

شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی از ایجاد اشتغال برای  ۵۷۵ نفر در حوزه صنایع دستی خبر داد و گفت: بیشتر این مشاغل در رشته‌های نساجی سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی، بافته‌های داری و چرم دوزی بوده است.  

او افزود: بر اساس ابلاغیه‌های صادر شده مقرر شده بود تا این اداره‌کل پارسال برای ۴۶۸ نفر اشتغال ایجاد کند که از همان ابتدا پیگیری‌های لازم صورت گرفت و با تلاش‌های انجام شده، تعهد اشتغال این اداره کل ۱۲۳ درصد محقق و عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید

۳۸۴۸ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد شد

شاهوردی بیان کرد: ۹۹ درصد تعهد اشتغال این اداره‌کل مربوط به حوزه صنایع‌دستی و مابقی مربوط  به سایر بخش‌ها بوده که به طور کامل محقق شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ادامه داد:  بیشترین شغل‌های ایجاد شده مربوط به شهرستان بیرجند است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • تحقق ۸۷ درصدی تعهدات نهضت ملی مسکن در روستا‌های لرستان
  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • وانت‌بارهای سنندج در آستانه ساماندهی/بیکاری عامل ایجاد شغل کاذب
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ"
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد