Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:53:04 GMT

نکونام: نه فحش می‌دهیم و نه گریه می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۷۵۸

نکونام: نه فحش می‌دهیم و نه گریه می‌کنیم

واکنش جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به شکست تیمش مقابل استقلال جالب توجه بود.

به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: من به نشست خبری نرفتم، به این دلیل که اول باید من می‌رفتم، ولی ظاهراً سرمربی تیم حریف به نشست رفته بود. چون قانون را رعایت نکردند من هم نرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول به تیم استقلال تبریک می‌گویم. بازی متعادل بود. هم استقلال موقعیت داشت و هم ما. ما روی پنالتی گل خوردیم و باختیم. مشکلی نداریم و نه فحش به کسی می‌دهیم، نه بی‌احترامی می‌کنیم، نه استوری علیه کسی می‌گذاریم، نه گریه می‌کنیم و فقط تمرین می‌کنیم برای بازی‌های بعد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت مجیدی با برد استقلال همراه شد

وی افزود: ان‌شاءالله استقلال همیشه موفق باشد. ما تلاش خودمان را می‌کنیم، بعد از بازی هم بی‌احترامی نمی‌کنیم، گریه هم نمی‌کنیم. بچه هم نیستیم. بازی را بردند، مبارک‌شان باشد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد داوری دیدار تیمش استقلال نیز توضیح داد: در مورد صحنه پنالتی هم با دوربینی که من دیدم چیزی مشخص نبود.

نکونام در مورد اینکه منظورش از کسانی که گریه می‌کنند کیست، گفت: من صحبت‌هایم را کلی انجام می‌دهم و اسم از کسی نمی‌آورم.

وی در مورد اینکه اولین باختش مقابل استقلال در دوران مربیگری‌اش را متحمل شد، گفت: رکوردها برای شکسته شدن است. این چیزها وجود ندارد. مهم بازی است. بالاخره یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد. یک مدت من می‌برم، یک مدت می‌بازم. من با تیم‌هایی که بازی کردم، تیم‌های مدعی نبودند، ولی عمکردمان خوب بوده است. مهمتر از همه این است که تیم‌مان شخصیت دارد. اینکه تیم‌ها بعد از بردن مقابل ما اینطور خوشحالی می‌کنند، نشان‌دهنده شرایط تیم فولاد است. استقلال که تیم مدعی است مقابل ما اینقدر وقت تلف می‌کند، نشان از قدرت تیم ما دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا استقلال فولاد خوزستان جواد نکونام فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد

رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روز‌ها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد، اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار‌های آتی نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • باریکن تأثیرگذار استقلال تذکر جدی گرفت
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!