Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@18:57:13 GMT

بازیکنان فولاد خوزستان بدون مصاحبه رفتند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۷۷۵

فولادی ها مصاحبه نکردند.

بازیکنان تیم فولاد بدون گفت و گو با خبرنگاران ورزشکاران را ترک کردند.

به گزارش طرفداری، پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل استقلال این تیم ورزشگاه را به سرعت ترک کرد. بازیکنان تیم فوتبال فولاد بعد از شکست تیمشان برابر استقلال حاضر به گفت‌و‌گو به با خبرنگار نشدند و در سکوت ورزشگاه را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد در این بازی با نتیجه یک بر صفر با یک پنالتی شکست خورد.

اخبار داغ 

پشت پرده رفت و آمدهای فرزاد مجیدی به باشگاه استقلال واکنش علی کریمی به مصاحبه علی نژاد: همان بهتر که مرا جدی نگیری! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت انتخابات ریاست بارسلونا و نامزدها | هر آن چیزی که باید بدانید آسنسیو ضلع سوم مثلث ام باپه و هالند در رئال مادرید 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

مدیرعامل فولاد خوزستان در حالی که اعطای پیش قرارداد به مهدی رحمتی را تأیید کرد، گفت که هیچ شکایتی از او به باشگاه نرسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام رضاییان امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران درباره وجود ابهاماتی مبنی بر عقد قرارداد مهدی رحمتی با باشگاه فولاد و عدم همکاری با وی، گفت: رحمتی جزو گزینه‌های باشگاه بود. اینجا تشریف آورد و با هم مذاکره کردیم. پیش قراردادی وجود داشت که ایشان روی بعضی موارد آن بحث شد و گفت که بعضی بندهای آن از متن  حذف شود.  با آقای عارف‌نیا معاون حقوقی باشگاه مشغول مذاکرات بودند و بازی با نفت آبادان بود. با عارف‌نیا که  صحبت کردم، گفت قرارداد و پیش قرارداد آخر را به ایشان دادیم و رحمتی گفت با وکیلم صحبت می‌کنم و بعد از جلسه به تهران رفت. تا حالا شکایتی دست از رحمتی ما نرسیده و بحثی نبوده است. فقط در فضای این رسانه این موارد مطرح بوده است. خودم که با آقای رحمتی صحبت کردم، چیز خاصی در این زمینه نبود.

«در این فصل  مربیان مختلفی به این باشگاه خوزستانی آمدند و ویسی به عنوان چهارمین مربی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت. اوضاع این تیم در حالی که کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول است، را چطور ارزیابی می‌کنید؟» وی در واکنش به این جمله خبرنگار تصریح کرد: اصلاً نمی‌خواهم به گذشته برگردم که چه شد. فولاد خوزستان همیشه در اوج بوده و این تیم را در بالای جدول دیده‌ایم. شاید الان این تیم در جایگاه فعلی‌اش می‌بینیم برای ما خوشایند نیست.

*تعطیلی 20 روزه نیم فصل و عدم انجام بدنسازی در پیش فصل

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره قطع همکاری با مارتینس سرمربی اسپانیایی و پیشین نماینده خوزستان،  گفت: در بازی رفت ذوب‌آهن به باشگاه اضافه شدم. آن بازی مساوی شد و در بازی پیکان 7 یا 8 ضربه به تیر دروازه ما خورد. به اهواز برگشتیم و نساجی را در نیم فصل شکست دادیم. احساس می‌کنم فولاد در اول فصل بدنسازی انجام نداده است. این واقعیت است. بعد از نیم فصل مارتینس تمرینات تیم را به مدت 20 روز تعطیل کرد. با ایشان صحبت کردم و گفتم برای تیمی که بدنسازی نکرده است، 20 روز تعطیلی به تیم ضربه می‌زند. ایشان گفت من برنامه دارم. ما با هوادار بازی دوستانه برگزار کردیم و شکست خوردیم. در جام حذفی و در بازی خانگی به چادر ملو باختیم و از این جام کنار رفتیم. از این چالش‌ها داشتیم. در هر صورت هیئت مدیره و ما توافق کردیم که آقای مارتینس از ما جدا شود.

*سوءمدیریت در فولاد خوزستان؟

رضاییان در مورد اینکه فولاد در فصل بیست و سوم لیگ برتر با سوءمدیریت روبه‌رو بوده و این اتفاق در زمان قطع همکاری با مارتینس هم دیده شد چرا که می‌توانست از همان زمان ویسی به عنوان سرمربی انتخاب شود، گفت: آقای ویسی جزو افتخارات استان است  که قهرمانی برای استان آورده است. واقعاً به توانایی ایشان شک ندارم اما شما شرایط ما را برای انتخاب مربی دیدید. به هر طریقی نتوانستیم گزینه‌های ما یا شرایط کار در فولاد یا امکان دریافت رضایتنامه از باشگاه خودشان را نداشتند. در هر شکست و ناکامی عوامل زیادی هستند، اما نمی‌شود بگویم چه کسانی مقصر هستند و چه کسانی مقصر نیستند. اینکه بخواهم بگویم در خصوص انتخاب سرمربی تعلل شد، اینگونه نبود.

*شرکت ذوب‌آهن در قضیه ربیعی کارشکنی کرد

وی افزود: با هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و آقای محمد ربیعی به توافق رسیدم. از اینجا راهی اصفهان شدم که کار را نهایی و قرارداد را امضا کنیم تا به تهران بازگردیم که روز آخر شرکت ذوب‌آهن کارشکنی کرد و آن اتفاق برای ما نیفتاد. تمام توان خودمان را صرف کردیم.

*با فدراسیون فوتبال قرارداد مالی ندارم

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه آیا به دلیل عدم توافق با شرکت نفت و حضور در هیئت رئیسه فدراسیون برای حضور در جایگاه مدیریت فولاد دچار مشکل است، عنوان کرد: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال حقوقی است. به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه‌ای ذکر کردند، اصلاً شامل ما نمی‌شود. بعضی دوستان در هیئت‌های فوتبال و جاهای مختلف با فدراسیون قرارداد مالی دارند. آقای تاج به درستی به این موارد اشاره کردند که نباید افراد با قراردادهای مختلف از فدراسیون فوتبال، پول بگیرند. این موضوع شامل هیئت رئیسه نمی‌شود. من هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. در خصوص سرپرستی هم باید بگویم که هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز مدیرعامل. این چالش ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل خدمت شما هستم.

*وضعیت همکاری ویسی و فولاد برای فصل بعد

«در صورت بقای فولاد در لیگ برتر، آیا برنامه‌ای برای فصل آتی فولاد و همکاری با ویسی دارید؟» رضاییان در واکنش به این جمله خبرنگار گفت:  در خدمت آقای ویسی هستیم. قرارداد ما یک سال و نیم است. به شرط حیات ان‌شاءالله خدمت شما هستیم. تلاش می‌کنیم با یک هم افزایی خوب کار را پیش ببریم. باید از اتفاقاتی که برایمان افتاده درس و عبرت بگیریم. اتفاقاتی که برای فولاد افتاده در شأن و جایگاه فولاد نبوده؛ اما بازگشت به عقب هیچ کمکی به ما نمی‌کند. باید در کنار هواداران و مردم غیور خوزستان هر سه سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم. برای فصل بعد زمان را از دست نمی‌دهیم و تلاش می‌کنیم تیمی در شأن و جایگاه فولاد بسازیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در هیئت مدیره درباره دلایل مشکلات فولاد صحبت شده و چه برنامه‌ای برای بقای این تیم در لیگ برتر وجود دارد، تاکید کرد: دلایل زیادی وجود دارد. شما، کارشناسان و مردم آنها را به خوبی می‌دانید. ما دنبال راهکار و برون رفت از مشکلات هستیم که به حول و قوه الهی و با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان خوب‌مان بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم. به شخصه  دغدغه‌ای ندارم. به آقای ویسی، بازیکنان و هواداران خوب‌مان اعتقاد دارم. شرایط ما طوری است که بازیکنان با کیفیت ما شرایط را لمس کردند. هیئت مدیره و باشگاه جلسات متعددی برگزار کرده و قطعاً همه حمایت‌ها را انجام می‌دهد تا تیم در لیگ برتر حفظ شود.

*اتهام تصمیمات احساسی به رضاییان

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه در مدت سرپرستی‌اش در این باشگاه خوزستانی بعضی تصمیمات احساسی مانند برکناری مارتینس و آل‌نعمه اتخاذ کرده است، اظهار داشت: از تصمیم خودم در مورد مارتینس دفاع می‌کنم. اگر به عقب بازگردیم. آن روزهایی که مارتینس در فولاد بود، اگر به آرشیو خبرگزاری‌های خودتان مراجعه و نظرات کارشناسان را بررسی کنید. حال و وضع این روزهای فولاد را پیش‌بینی می‌کردند. درباره برکناری آل‌نعمه ایشان بعد از برکناری سرمربی، به عنوان نفر اول کادر فنی و سرمربی زحمت کشیدند و تلاش کردند. اینطور نبود که آقای آل‌نعمه را برکنار کنیم. ایشان به ما کمک کردند و ما هم در خدمت‌شان هستیم. این تصور ایجاد نشود که ما 3 یا 4 سرمربی عوض کردیم. با آل‌نعمه به توافق رسیدیم تا زمان عقد قرارداد با سرمربی بعدی، ایشان مسئولیت فنی تیم را برعهده داشته باشند. ایشان زحمات زیادی کشیدند و تشکر می‌کنیم.

رضاییان راجع‌به  اینکه بعضی پیشکسوتان معتقدند فولاد خوب بسته نشده است، تصریح کرد: در هر صورت بازیکنان خیلی خوبی در فولاد هستند. در لیگ سال گذشته آنها عملکرد خوبی داشتند. اما این امکان وجود داشت که فولاد با جذب 2، 3 بازیکن و تقویت چند پست تیم‌تر باشد و بتوانیم تیم را به شرایط خوب برگردانیم. کارشناسان و آقای ویسی می‌توانند در مسائل فنی نظر بدهند. من خیلی در مسائل فنی اظهار نظر نمی‌کنم.

*جلسه مشترک مدیران فوتبال و ورزش خوزستان

وی درباره جلسه مشترک 3 مدیرعامل لیگ برتری نمایندگان خوزستان و نشست مشترک با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و رئیس هیئت فوتبال استان خراسان گفت:  همه در استان شرایط این سه تیم را درک کردند. همه با هم در یک جلسه نشستیم که بتوانیم کنار هم باشیم و بتوانیم شرایط فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان را به جایی برسانیم که دغدغه هواداران ما رفع شود. صحبت‌های خوبی شد. دغدغه مدیر کل ورزش و جوانان استان و  رئیس هیئت فوتبال را شنیدیم. ان‌شاءالله که  اقدامات و تصمیمی که گرفتیم منجر به نتیجه شود و هم افزایی صورت بگیرد. امیدوارم فولاد خوزستان بتواند نتایج مطلوبی کسب کند.

مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به انتظاراتی که از هواداران دارد، عنوان کرد: واقعیت هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند. در این شکی نیست. هواداران فولاد در روزهای سخت کنار ما بودند و فولاد را تشویق کردند. حتی در خارج از استان حامی تیم بودند اما انتظار ما این است که مثل همیشه در کنار تیم  باشند و تیم را تقویت کنند. آدم‌ها می‌آیند و می‌روند. بی‌اندازه مدیرعامل، سرمربی و بازیکن برای این تیم آمده و رفته است. فولاد خوزستان چیزی است که برای هواداران فولاد و مردم خوزستان ماندگار است. انتظار داریم هواداران بیایند و فولاد را تشویق کنند. پتانسیل این تیم و بازیکنان در سطح پایه زیاد است امیدوارم بتوانیم فولاد را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

*هزینه بالای تماشای بازی فولاد برای هواداران

«هزینه رفت و برگشت هوادار فولاد تا ورزشگاه،  400 تا 500 هزار تومان است حالا اگر فرزند یا شخص دیگری هم همراه هوادار باشد این هزینه تا  700 تا 800 هزار تومان قابل افزایش است. آیا باشگاه فولاد تدبیری درباره این مسئله یا  بازی رایگان برای هواداران دارد.» رضاییان در واکنش به این جمله خبرنگار تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با شرکت اتوبوسرانی خوزستان داشتیم  که از تمام وسایل حمل و نقل عمومی استان خوزستان برای جابه‌جایی هواداران  استفاده کنیم. قول می‌دهیم هزینه‌های ایجاد شده برای هواداران در 3 دیداری که در اهواز داریم به حداقل برسد. اگر چه سازمان لیگ نامه زده که بازی رایگان ممنوع است؛ اما تلاش ما برای به حداقل رساندن هزینه‌ها است.

*به مسائل فنی ورود نمی‌کنم

رضاییان راجع به اینکه با وجود تغییر مربیان و بازیکنان، همچنان هیئت مدیره باشگاه بدون تغییر به کار خودش ادامه می‌دهد و آنها چه میزان تاثیر و سهمی روی عملکرد فولاد خوزستان داشتند، اظهار داشت: هیچ فردی دوست ندارد خودش را به جایی برساند که به او انگ مدیریت بد بزند و عملکرد بدی داشته است یا در شرایطی قرار بگیرد که مورد هجمه قرار بگیرد. به هر صورت این تیم با نظرات سرمربی بسته شده است. من به این موارد ورود نمی‌کنم. در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب شد که سقف بودجه توسط باشگاه‌ها اجرا شود. فولاد خوزستان نسبت به  خیلی تیم‌های لیگ برتر سقف بودجه بالایی دارد. فولاد تیمی است که همواره مجوز حرفه‌ای خود را دارد و  این یک آپشنی برای افزودن سقف است. انتقال حزباوی به السد قطر مجدداً باعث افزایش سقف هزینه‌ها می‌شود. شرکت فولاد سقف را در نظر گرفته و بیشترین مبلغ را به باشگاه اختصاص داده است. شرکت فولاد خوزستان نهایت همکاری را با این تیم داشته است. حالا اینکه چرا این تیم به وضع افتاده، نظرات مختلف است و من در مسائل فنی وارد نمی‌شوم.

وی ادامه داد: الان زمان وارد شدن به موضوع چرایی ناکامی فولاد نیست. فعلاً موقعیت ما این است که باید کنار هم تلاش کنیم. اصحاب رسانه، مقامات استان، هواداران، تیم و ... همه کنار هم باشیم تا این دلخوشی برای مردم خوزستان ادامه داشته باشد.

*آخرین وضعیت ورود بانوان هوادار برای تماشای بازی فولاد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد اینکه تاکنون چه اقداماتی برای ورود تماشاگران بانوان برای تماشای بازی این تیم صورت گرفته و فقط در خوزستان و اهواز شاهد عدم ورود بانوان تماشاگر بودیم، عنوان کرد: این برای ما یک الزام است. این موضوع از ورزشگاه آزادی شروع شد و به دیگر ورزشگاه‌ها توسعه پیدا کرد. ما مکاتبات و پیگیری خودمان را کردیم تا ان‌شاءالله در صورت فراهم شدن شرایط ورود بانوان را به ورزشگاه داشته باشیم.

رضاییان مجدداً درباره احتمال همکاری با ویسی در فصل آتی گفت: ایشان یکی از افتخارات استان هستند. پیش از شروع همکاری با فولاد، با ویسی چند جلسه صحبت کردیم و ایشان نکاتی برای شروع همکاری داشتند. ایشان افتخار دادند و به تیم خودشان آمدند تا به تیم کمک کنند از این شرایط نجات پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر تضمین وجود دارد که باشگاه فصل آتی تمام بازیکنان مورد نظر را جذب کند، اظهار داشت: این فصل هم بعید می‌دانم بازیکنی بوده باشد که باشگاه جذب نکرده باشد. بسته به نقطه نظرات سرمربی که نفر اول فنی تیم است، بازیکنان مورد نظر را جذب کردند.

*منشا از لیست خارج شد؛ واسعی پشت دروازه تمرین می‌کرد

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد وضعیت گادوین منشا و جدایی سعید واسعی از فولاد گفت: منشا با باشگاه قرارداد دو ساله داشت. مذاکراتی داشتیم که بتوانیم به صورت توافقی از هم جدا شویم. قرارداد او مبلغ بسیار خوبی است و حاضر به جدایی از باشگاه نشد. منشا در روز بازی با پیکان در تهران دچار مصدومیت کشیدگی همسترینگ شد. تا روزی که از ما جدا شد، این مصدومیت را داشتند. ضرب المثلی است که جلوی ضرر را هر جا که بگیرید، منفعت است. ما با دوستان صحبت کردیم که نمی‌توانیم مطالبات یک فصل و نیم دیگر را به این بازیکن  بپردازیم. منشا باشد اما از لیست خارج شود تا  بازیکنی به جای او جذب کنیم و ببینیم فصل آینده چه اتفاقی می‌افتد. واسعی هم همین شرایط را داشتند. واسعی جوان و بازیکن خوبی است حتی به ما گل زد اما از روزی که وارد این باشگاه شدم، از نظر فنی در پشت دروازه تمرین می‌کرد و نمی‌توانست به ما کمک کند. می‌گفتند که فنی نمی تواند به ما کمک کند. به او گفتیم چون نظر فنی روی شما نیست و نمی‌توانیم به هم کمک کنیم در نیم فصل از هم جدا شویم.

*مورد عجیب بازیکن فولاد

رضاییان در مورد سلجوقی که هفت فصل متوالی در فولاد حضور دارد اما هفت دقیقه هم بازی نکرده با وجود اینکه در لیست خروج تمامی مربیان حضور داشته است، عنوان کرد: به مسائل فنی وارد نمی‌شوم اما ایشان بازیکنی از تیم است و با باشگاه قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم