Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:11:58 GMT

اولین پرش غلامپور روی کول فرهاد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۸۷۳

اولین پرش غلامپور روی کول فرهاد (عکس)

با بازگشت بهزاد غلامپور به استقلال، از خوشحالی های خاص او بعد از گلزنی نیز رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از تغییر کادرفنی خود، در نخستین بازی باید به مصاف فولاد می رفت. دیداری که نتیجه آن مشخص می کرد کدامیک از این دو تیم باید در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.


نکونام که پیش از این مقابل شفر، استراماچونی و فکری شکست نخورده بود و حتی در بازی برگشت فصل قبل نیز تیم مجیدی را مغلوب کرده بود، با روحیه بالایی پای به این دیدار گذاشت ولی استقلال به لطف تک گل ارسلان مطهری که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، بازی بزرگ هفته را برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از تغییرات در کادرفنی استقلال، مجیدی جای فکری را گرفت و کادرفنی او نیز جایگزین دستیاران مربی سابق آبی پوشان شد. بهزاد غلامپور که به عنوان مربی گلرها همچون سال گذشته در کادر مجیدی حضور دارد، پس از گلزنی ارسلان سر از پا نمی شناخت.

 


غلامپور که بابت شادی های بعد از گلش مشهور است، پس از باز شدن دروازه فولاد به روی کول فرهاد مجیدی پرید و این گل را با او جشن گرفت ولی سرمربی آبی پوشان بی تفاوت و بدون آن واکنش های همیشگی اش، دست در جیب کنار زمین ایستاده بود.


غلامپور که سالها سابقه پریدن روی کول علی دایی را در تیم های مختلف دارد، سال گذشته نیز شادی های او با استراماچونی سوژه عکاسان شده بود و حالا و پس از بازگشت او و مجیدی به روی نیمکت آبی پوشان، شادی های خاص مربی گلرهای استقلال ادامه دار خواهد بود.

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

پیکار‌های لیگ برتر از هفته آینده دوباره پیگیری می‌شود و استقلال دوازدهم اردیبهشت مسابقه فوق العاده حساسی را برابر تراکتور برگزار خواهد کرد. جدالی که برای آبی‌پوشان از بعد قهرمانی بسیار حائز اهمیت تلقی می‌شود و البته خود تراکتوری‌ها نیز برای حفظ امید کسب سهمیه چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

این مسابقه در حالی آغاز خواهد شد که سیدحسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان اول استقلال به خاطر محرومیت انضباطی اجازه همراهی آبی‌پوشان پایتخت را نخواهد داشت و جواد نکونام باید فکر دیگری برای سنگربانی و البته کاپیتانی تیمش کند.

محمدرضا خالد آبادی به عنوان سنگربان دوم استقلال در این بازی به میدان خواهد رفت و اگر اتفاقی رخ ندهد، روزبه چشمی بازوبند کاپیتانی استقلال را در تبریز بر بازو خواهد بست.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!