Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@16:08:22 GMT

اکبر صادقی، مردی برای تمام فصول

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۹۱۷

هافبک جدید نساجی امروز برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت. نمایش او در حالی با نساجی رقم خورد که شکست این تیم، بازی خوب او را تحت تاثیر قرار داد

به گزارش طرفداری، دیگر عادت کرده ایم اکبر صادقی را در هر تیمی که می بینیم عادت مثبت او مبنی بر استاندارد بالای بازی را نیز ببینیم. صادقی از جمله بازیکنانی است که در مدت زمان حضور در لیگ برتر پیراهن باشگاه های فراوانی را به تن کرده است اما در هر باشگاه او را در فرم خوب می بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی که به عنوان هافبک دفاعی در میانه میدان از تمامی آیتم هایی که در این خط برای گرفتن میانه میدان وجود دارد استفاه می کند. او در دیدار امروز تیم جدیدش به میدان رفت و با ضربه سری دقیق پاس تنها گل نساجی را مهیا کرد و علاوه بر آن توانست بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. نمایشی که از بدشانسی او زیر سایه شکست در تبریز رفت. 

اکبر صادقی که در سال های اخیر او در تیم هایی همچون شهرخودرو، نفت، ذوب آهن، صبا و ... به میدان رفت موفق شد بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد. او  که نیم فصل اول برای شهرخودرو به میدان می رفت پس از فعل و انفعالاتی که در این تیم به وجود آمد ترجیح داد تا از این تیم بیرون بیاید و به قسمتی از دوران خوش فوتبالی خود و تیم پدیده سابق پایان دهد. صادقی در حالی از جمع مشهدی ها جدا شد که به همراه این تیم درلیگ قهرمانان آسیا موفق شده بود یکی از بهترین دوران فوتبالی خود را به نمایش بگذارد. دورانی که امیدواریم در تیم نساجی هم اتفاق بیفتد تا یکی از بهترین تیم های شمال کشور از شرایط فعلی بیرون بیاید و بتواند خود را از خطر سقوط دور کند. 

اخبار داغ 

پشت پرده رفت و آمدهای فرزاد مجیدی به باشگاه استقلال واکنش علی کریمی به مصاحبه علی نژاد: همان بهتر که مرا جدی نگیری! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت انتخابات ریاست بارسلونا و نامزدها | هر آن چیزی که باید بدانید آسنسیو ضلع سوم مثلث ام باپه و هالند در رئال مادرید 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

به گزارش ورزش سه، گریگول چابرادزه بازیکن جدید ذوب آهن عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و خلاقانه در خط دفاعی این تیم حاضر شده و با ارسال‌های خوبی که داشت چند موقعیت گلزنی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد.

گریگول در بازی با تراکتور هم تکنیک بالای خود را نشان داد و از گوشه سمت راست شرایط سختی را برای بازیکنان تراکتور ایجاد کرد و نفوذهای خوبی انجام داد، او در آن مسابقه هم نشان داد که ارسال‌های خوبی روی دروازه انجام می‌دهد و خلاقیتش را به رخ کشید.

مدافع گرجستانی و جدید ذوب آهن نقش محوری در خط دفاع این تیم دارد و با اضافه شدن در حملات و حضور غیر منتظره در خط هافبک نقش محوری را ایجاد می‌کند و تبدیل به بازیکنی خاص برای محمد ربیعی شده و تاکتیک‌های این تیم را تحت تاثیر حضور خود قرار داده است.

چابرادزه از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان جانشین به میدان آمد اولین بازی خود را انجام داد و پس از آن در تمامی مسابقات برای ذوب آهن به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید