Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: می دانستیم تیم نفت مسجد سلیمان دفاع فشرده‌ای دارد و سعی می‌کند دفاع کند و ضد حمله بزند. شاید در چنین بازی‌هایی موقعیت‌های زیادی رقم نخورند. تا دقیقه ۲۰ خوب بازی نکردیم، اما بعد از آن بهتر شدیم و به چند موقعیت رسیدیم، اما نتوانستیم دفاع آن‌ها را باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید چنین بازی‌هایی را ببریم، اما نشد و باید روی ضعف خود کار کنیم.

او ادامه داد: ما بازیکنانی را جذب می‌کنیم که رقم قراردادشان پایین باشد. رقم قرارداد برخی تیم‌ها با بچه‌های ما قابل قیاس نیست، اما سعی می‌کنیم چند بازیکن را جذب کنیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: همه بازیکنان باید صحبت کنند تا به آرامش برسند. برخی بازیکنان ما از گل نزدن عصبی شده بودند که بازیکنان بزرگ‌تر آن‌ها را به آرامش دعوت کردند.

صادقی بیان کرد: در چند سال گذشته مربیان جوان وارد لیگ شده‌اند؛ قبل از این فقط برخی مربیان در لیگ برتر حضور داشتند.


او درباره جذب مهاجم جدید گفت: هنوز نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید

پاشازاده: چند بازیکن خودشان را به مصدومیت زده اند/ با مشت و لگد به جنگ توپ و تفنگ می رویم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه سایپا لیگ برتر فوتبال ابراهیم صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: همیشه از بزرگان تیم تعریف کرده‌ام ولی امروز خیلی از آنها گله‌مند هستم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی پس از تساوی 2 - 2 پیکان برابر هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سنگینی شد. بازی را به دو بخش تقسیم می‌کنم، در نیمه اول از نحوه بازی تیمم غافلگیر شدم و 6،7 بازیکن ما روی فرم نبودند. به مرور زمان وقتی کار از کار گذشت بازیکنان ما به شرایط خوبی رسیدند.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم فرصت این را داشتیم که بازی را ببریم. تیمی که بازی باخته را برمی‌گرداند یعنی شخصیت خوبی دارد. همیشه از بزرگان تیم تعریف کرده‌ام ولی امروز خیلی از آنها گله‌مند هستم. توقع مربی این است وقتی در زمین مشکلی ایجاد می‌شود بازیکنان بزرگ واکنش نشان دهند ولی در 30 دقیقه اول این اتفاق نیفتاد و دو گل خوردیم.

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: امروز برای من دو سر برد بود، چون هوادار را خانه خودم می‌دانم و احترام زیادی برای مجموعه هوادار قائل هستم. به دوست بسیار خوبم مسعود شجاعی تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مربیگری با ایده‌های خوشگلی که دارد، کیفش را ببریم!

عنایتی در واکنش به این موضوع که شاید تیمش به دلیل دور شدن از منطقه خطر انگیزه زیادی نداشته باشد، گفت: اول مصاحبه‌ام گِله خودم را اعلام کردم. اینجا تجربه باید به کمک ما بیاید. ما بازیکنان 17،18 ساله داریم. البته آنقدر از این بازی خوشحالم که بازیکن رده نوجوانان و جوانان می‌آید و گل می‌زند. آرش هاشمی در 15 دقیقه پایانی با فشار بازی خوب بازی می‌کند. باید برای شخصیت خودمان و روح پاک فوتبال بازی کنیم. ضمن اینکه هنوز شرایط‌مان صددرصد نیست و روی کاغذ گزینه سقوط هستیم. امیدوارم 30 دقیقه اول بازی درسی برای ما باشد که شرایط این چنینی را تجربه نکنیم. با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کنیم. با این حال، بازیکنان ما با کیفیت هستند و باید قدر خودشان را بدانند.

وی در رابطه با تعویض زودهنگام حامد پاکدل تصریح کرد: پاکدل یکی از بازیکنان تأثیرگذار ماست و حساب ویژه‌ای روی امثال او باز می‌کنیم اما برخی مواقع بازیکن روی فرم نیست. مربی کنار زمین نباید اجازه دهد بازیکن غرق شود. امروز روز خوب حامد پاکدل نبود ولی امتیازهای بسیار خوبی برای پیکان گرفته است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • حمله گوندوگان به آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد