Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بابویی عصر شنبه درآیین اختتامیه مسابقات طناب زنی و فوتسال دانش آموزی کشورکه دربسترشبکه شاد درباشگاه پیشکسوتان کرج برگزارشد، افزود: از یازدهم اسفندماه سال جاری شاهد بزرگترین رویداد ورزشی غیرحضوری دانش‌آموزان کشوربه میزبانی استان البرزشدیم.

وی خاطرنشان کرد: خرسندیم که چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را پشت سر گذراندیم و امیدواریم برای بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب ره پویان شایسته‌ای باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: آموزش و پرورش به جهت لطف خدا و برخورداری ازمعلمان و مدیران فهیم، متعهد و توانمند استانی در مناطق توانست بستر آموزش را در فضای مجازی برای دانش آموزان در بستر شبکه شاد فراهم کند.

بابویی به ظرفیت بالای شبکه شاد اشاره کرد و یادآورشد: امروز میلیون‌ها نفر دانش‌آموز در بستر شبکه شاد این افتتاحیه را مشاهده کردند و این امکاناتی است که در کنار این ویروس منحوس فرصت‌هایی برای سیستم تربیتی و آموزشی فراهم شد.

وی عنوان کرد: وزارت آموزش پرورش و حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در سه سطح مبتدی، نیمه مبتدی و پیشرفته با به‌کارگیری بهترین مربیان و مدرسان آموزش‌های مختلفی را برای تولید محتوای آموزشی کیفی برگزار کردند.

وی ادامه داد: همزمان با طراحی تولید محتوا، مسابقات به سمت مجازی سوق داده شدند و در ۱۰ رشته ورزشی کشوری ازجمله فوتسال، بسکتبال، طناب زنی، کاراته و تکواندو با کمک متخصصین و مربیان مجرب طراحی و آموزش داده شد.

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات مجازی سه ماه در فدراسیون کار تیمی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: دراین مسابقات یک هزار و ۴۸۶ نفر دانش‌آموزدر قالب ۱۲۶ تیم متوسطه اول و دوم به رقابت پرداختند که این استقبال بی نظیرجای قدردانی دارد.

بابویی تاکید کرد: : پیشنهاد ایران برای برگزاری مسابقات فوتسال مجازی دانش آموزان درمجمع عمومی فدراسیون مدارس قاره آسیا نیز پذیرفته شد که این موضوع مهم افتخار دیگری را برای ایران همیشه سرافراز رقم زد.

 مدیرکل آموزش و پرورش البرزهم از اعتماد فدراسیون ورزش دانش آموزی به آموزش و پرورش البرز برای برگزاری مسابقات مجازی دانش آموزان در دو رشته طناب زنی و فوتسال قدردانی کرد و گفت: شرایط کرونایی موجب شد تا تجربه خوبی را دربخش فرآیند تعلیم و تربیت و برگزاری مسابقات درفضای مجازی بوجود آوریم.

سالار قاسمی اظهارداشت: این تجربه زمینه برگزاری مسابقات تلفیقی درآینده را به صورت حضوری و غیر حضوری بوجود آورد.

وی با ظرفیت های حوزه ورزش دانش آموزی البرز پرداخت و تصریح کرد: استقبال دانش آموزان، اولیا و مربیان از برگزاری مسابقات ورزشی غیرحضوری نشان از توجه آنان به ورزش دارد.

وی بیان داشت: دراین وضعیت کرونایی لازم است به حوزه ورزش دانش آموزی درمدارس توجه ویژه ای صورت گیرد تا دانش آموزان درسلامت باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز مسابقات استعدادهای برتر ورزشی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز مسابقات استعدادهای برتر ورزشی ویروس کرونا البرز مسابقات استعدادهای برتر ورزشی دانش آموزان اخبار کنکور برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل